شناسهٔ خبر: 29820268 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

تنبیه عجیب دانش‌آموز همدانی توسط همکلاسی ها

چند روز گذشته در یکی از کلاس‌های پایه هفتم مدرسه شهید مقصودی بنابر گزارش مبصر کلاس به معلم درس علوم، یکی از دانش‌آموزان توسط این معلم تنبیه و متاسفانه به درخواست معلم تعدادی از دیگر دانش‌آموزان نیز در تنبیه دانش‌آموز مورد نظر مشارکت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از انتخاب، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در پی تنبیه یکی از دانش‌آموزان در مدرسه شهیدمقصودی همدان معلم تعلیق و مدیر و معاون مدرسه برکنار شدند

در پی انتشار گزارشی از سوی صدا و سیمای مرکز همدان مبنی بر تنبیه دانش‌آموز پایه هفتم در مدرسه شهیدمقصودی همدان، مدیرکل آموزش و پرورش به این اتفاق واکنش نشان داده و با خاطیان برخورد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: به دنبال این اتفاق در مدرسه شهید مقصودی، مدیر و معاون آموزشی این مدرسه برکنار و معلم خاطی به حالت تعلیق درآمد و هر سه نفر به هیات تخلفات اداره کل آموزش و پرورش معرفی شدند.

محمد پورداوود در تشرح ماجرا عنوان کرد: چند روز گذشته در یکی از کلاس‌های پایه هفتم مدرسه شهید مقصودی بنابر گزارش مبصر کلاس به معلم درس علوم، یکی از دانش‌آموزان توسط این معلم تنبیه و متاسفانه به درخواست معلم تعدادی از دیگر دانش‌آموزان نیز در تنبیه دانش‌آموز مورد نظر مشارکت کردند.

وی اظهار کرد: در پی این اتفاق آموزش و پرورش استان همدان بلافاصله وارد عمل شده و براساس دستورالعمل‌های وزارتی و نیز تاکیدات وزیر آموزش و پرورش ضمن برخورد با معلم، مدیر و معاون آموزشی مدرسه، پرونده موضوع را به هیات تخلفات اداره کل ارسال کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: بنده همواره در جلسات متعدد با مدیران بخش‌های مختلف آموزش و پرورش استان تاکید کردم که تنبیه دانش‌آموزان به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید با روش‌های نوین آموزشی با دانش‌آموزان برخورد شود.

وی گفت: تلاش شده تا همواره از حقوق دانش‌آموزان و معلمان توامان با هم حمایت شود و حق کسی ضایع نشود.

پورداوود با ابراز تأسف از واقعه رخ داده، بیان داشت: امیدوارم با دقت نظر همه مدیران آموزش و پرورش و عمل به منویات وزیر آموزش و پرورش دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در سطح استان نباشیم.

نظر شما