شناسهٔ خبر: 29819006 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کارگاه های تخصصی با حضور عوامل فیلم قصر شیرین برگزار می شود

قدرت الله سیلمانی فر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی ویژه و چهار فصل این روزها لوکیشن و

صاحب‌خبر - قدرت الله سیلمانی فر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی ویژه و چهار فصل این روزها لوکیشن و جایگاه ساخت فیلمی تحت عنوان «قصر شیرین »به کارگردانی رضا میرکریمی فیلمساز برجسته کشور است.
وی با اشاره به حضور عوامل فیلم قصر شیرین در استان گفت: وجود عوامل فنی حاضر در استان فرصتی غنیمت برای جوانان این دیار است تا از دانش و هنر «رضا میرکریمی» کارگردان توانمند و فرهیخته کشور بهره ببرند.
سلیمانی فر یادآوری کرد: انجمن سینمای جوان در روزهای آینده کارگاه های تخصصی فیلمبرداری و کارگردانی با حضور عوامل فیلم قصر شیرین برگزار می کند.
فیلم سینمایی «قصر شیرین» از نیمه مهرماه گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد جلوی دوربین رفته و فیلمبرداری آن تا اواسط دی‌ ماه ادامه دارد.
بازیگران کهگیلویه وبویراحمد از جمله «اکبر آئین » و « اردوان زینی سوق» در فیلم قصر شیرین حضور پر رنگی دارند و برخی از هنرمندان پر تلاش هم استانی نیز به عنوان جانشین تولید و رابط هماهنگی با استان در این پروژه مشارکت دارند .
حامد بهداد، ژیلا شاهی، اکبر آیین، آزاده نوبهار، محمد اشکان‌فر، محمد عسگری، یونا تدین، نیوشا علیپور و بابک لطفی خواجه‌پاشا بازیگران این فیلم هستند.
فیلمنامه «قصر شیرین» توسط محسن قرائی و محمد داوودی بر اساس طرحی از سیدرضا میرکریمی نوشته شده است.
9929/1662
انتهای پیام

نظر شما