شناسهٔ خبر: 29816334 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

امام جمعه جدید شهرستان شوط منصوب شد

گروه سیاست و اقتصاد-سرپرست فرمانداری شوط در جلسه توديع و معارفه امام جمعه شوط ضمن قدردانی از تلاشهای حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد هاشمی امام جمعه سابق این شهرستان، برای موفقیت حجت الاسلام والمسلمین جباری امام جمعه جدید این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلیمن سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، شب گذشته، 15 آذر ماه، در جلسه شورای اداری شهرستان شوط به اهمیت نماز جمعه پرداخت و گفت: در طول ایام هفته، روز جمعه از فضیلت بیشتری نسبت به روزهای دیگر برخوردار است، روایت داریم که روز جمعه از عید فطر و قربان نیز بالاتر است.
وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه افزود: بنا به فرموده امام خمینی، اگر انقلاب اسلامی هیچ کاری هم نکرده باشد و نمازجمعه را احیا کرده باشد، کار بزرگی انجام داده است و می‌توانیم به اهمیت نمازجمعه پی ببریم.
امام جمعه ارومیه، برگزاری نمازجمعه در هر شهر را امتیاز آن منطقه عنوان کرد و یادآور شد: هر شهری باید این امتیاز را به نحو احسنت برگزار کند که حضور در نمازجمعه یک کار فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است که باید در هر مکان و مجلسی برای آن تبلیغ شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت خدمت‌رسانی در نظام اسلامی، اظهار کرد: خدمت در نظام اسلامی یک افتخار است و خوشا به حال کسانی که در طول دوران تصدی خود همواره در پی کسب رضایت خداوند و خدمت به مردم هستند.
حجت‌الاسلام والمسلیمن قریشی افزود: خدمت به مردم همواره مورد تأکید دین مبین اسلام بوده و اهل بیت عصمت و طهارت نیز مسلمانان را به این امر فراخواندند به همین خاطر کسی که به دنبال خدمت به مردم باشد در دنیا و آخرت سعادتمند خواهد شد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: مردم و مسئولین همه باید پشتیبان ولایت فقیه بوده و با امام جمعه جدید شهرستان شوط همراه بوده و در خصوص رفع مشکلات مردم همفکری نمایند.
نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبريك به حجت‌الاسلام جباری امام جمعه جدید شهرستان شوط، همه مردم و مسئولین را به همكاری و همراهي با امام جمعه جديد شهرستان فرا خواند و افزود: اميدوارم خادمین نظام در راه خدمت به مردم با وحدت و همدلی زیر چتر با کرامت ولایت و رهبری بيش از پيش موفق و موید باشند.
شایان ذکر است درپایان این مراسم و با حکم سیدمهدی قریشی، حجت‌الاسلام والمسلیمن محمدرضا جباری به عنوان امام جمعه شهرستان شوط منصوب و از زحمات و تلاش‌های سیدمحمد هاشمی امام جمعه سابق شهرستان شوط تشکر و قدردانی شد.
انتهای پیام

نظر شما