شناسهٔ خبر: 29816040 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

حادثه تروریستی چابهار به روایت مردم

خبرگزاری ایرنا

شدت حادثه تروریستی چابهار به حدی بود که تا شعاع ۵۰۰ متری شیشه ساختمان‌های اطراف را شکست و تعدادی از شهروندان را شهید و مجروح کرد.

صاحب‌خبر -

ساعت حدود ۱۰ روز پنجشنبه یک تروریست سوار بر خودروی وانت بمب گذاری شده قصد ورود به مقر ستاد فرماندهی انتظامی چابهار واقع در بلوار شهید ریگی را داشت.

این تروریست وقتی با منع نیرو‌های انتظامی مستقر در دژبانی مواجه شده خودرو را به در کوبیده و در همان حال منفجر کرد.
شماری از شهروندان چابهاری در گفتگو با خبرنگار ایرنا به تشریح لحظه وقوع حادثه پرداختند.

عبدالغنی رئیسی که در ساختمان پلیس +۱۰ واقع در روبروی ستاد فرماندهی انتظامی مشغول به کار است، گفت: این انفجار به حدی مهیب بود که علاوه بر شکستن شیشه‌های اتاق‌ها و افتادن کمدها؛ سقف کاذب و دیوار‌ها نیز فرو ریخت.

احمد بلوچ نیز گفت: تکه‌هایی از خودروی بمب گذاری شده مهاجم تا حدود ۳۰۰ متری اطراف چهار راه معروف به «کوزه» نزدیک بانک کشاورزی پرتاب شده است.

محمد جدگال نیز اظهار داشت: صدای انفجار تا روستای تیس حدود پنج تا ۶ کیلومتری محل حادثه شنیده و موجب وحشت مردم شده است.

یکی از زخمی‌های این حادثه نیز گفت: سوار بر موتورسیکلت در حال عبور از نزدیکی مقر فرماندهی انتظامی بودم که شدت انفجار سبب واژگونی موتور و پرتاب خودم شد.

رئیسی یکی از شهروندانی که برای انجام کار اداری در بلوار شهید ریگی در حال تردد بوده است، گفت: قدرت انفجار آنقدر زیاد بود که خودرو‌های نزدیک فرماندهی انتظامی آسیب جدی دیده اند و آن طرف‌تر نیز شیشه خودرو‌ها شکسته شده است.

مسلم بشکار یکی از جوانان فعال اجتماعی نیز با محکوم کردن این حادثه گفت: توسعه چابهار هیچگاه با این قبیل حرکات و اقدامات تروریستی متوقف نمی‌شود و مسیر پیشرفت با جدیت و حمایت مردم همچنان ادامه دارد.

امام جمعه چابهار نیز با محکوم کردن این حادثه تروریستی اظهار داشت: دشمنان همیشه با کشتن افراد بی گناه می‌خواهند اقتدار خود را نشان دهند که سخت در اشتباه هستند.

حجت الاسلام سید محمد موسوی افزود: مردم چابهار چند سال پیش نیز شاهد حادثه تروریستی تاسوعای حسینی بودند و اکنون نیز این حادثه رخ داد و تجربه ثابت کرده که هدف تروریست‌ها ضربه زدن به مردم و انسجام آنان است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار نیز با ارسال پیامی این حادثه تروریستی را محکوم کرد.
سرپرست فرمانداری چابهار اظهار داشت: توسعه چابهار خواست مسئولان و به ویژه مقام معظم رهبری است و دشمنان بدانند با این کار‌ها نمی‌توانند جلوی آن را بگیرند.

در حادثه تروریستی امروز چابهار ۲ نفر شهید و ۴۳ نفر از ماموران انتظامی و مردم عادی زخمی شدند.

نظر شما