شناسهٔ خبر: 29814883 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ممبینی: انتخاب شکوری طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال انجام نشده است/ در جریان این موضوع نبودیم

R1015150/P1015135/S3,27/CT1

هدایت‌الله ممبینی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت که در جریان انتخاب ابراهیم شکوری به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال نبوده است.

صاحب‌خبر -

هدایت‌الله ممبینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، درباره انتخاب ابراهیم شکوری به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در جریان انتخاب  سرپرست دبیرکلی نبودیم. دبیرکل طبق اساسنامه باید 10 سال سابقه مدیریتی داشته باشد که این انتخاب (انتخاب شکوری) طبق بندهای اساسنامه نیست و باید حل شود. سرپرست را می‌توانند انتخاب کنند، اما برای حکم دبیرکلی، باید رأی خود را از هیئت رئیسه بگیرند و خود این موضوع چالش بزرگی است. اساسنامه باید اجرایی شده و ما به عنوان امانت‌دار فوتبال، باید برای بندهای آن احترام قائل شویم.

وی در مورد عدم حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال تصریح کرد: شاید ایشان جایی بیرون از فدراسیون بوده است.

 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه تاج در اعتراض به سکوت وزارت ورزش در دو ماه اخیر و همچنین بی‌تفاوتی و بی‌مهری به تیم‌های ملی فوتبال و بی‌پاسخ ماندن نامه‌های فدراسیون فوتبال از سوی او، تصمیم به عدم حضور در فدراسیون فوتبال گرفته است، گفت: وزارت ورزش قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها را مصوب نکرده و مجلس شورای اسلامی تصویب کرده است. وزیر ورزش با فدراسیون فوتبال همکاری کرده و ارتباط خوبی بین این وزارتخانه و فدراسیون بوده و خواهد بود. وزیر ورزش فرد فوتبالی است و با توجه به اینکه، کمترین تنش‌ها در دوران او اتفاق افتاده است، تا زمانی که مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش باشد، رابطه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال خوب خواهد بود، چون وزیر فوتبالی است.

ممبینی ادامه داد: همیشه ارتباطات خوبی بین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بوده و وزیر ورزش در همه برنامه‌های فوتبالی از جمله فینال لیگ قهرمانان آسیا، جام جهانی و ... حمایت خود را نشان داده است.

وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد در رابطه با بحث قانون بازنشسته‌ها، بین سلطانی‌فر و تاج تنش دیده می‌شود، گفت: من تنشی ندیده‌ام. از برخی جلسات اطلاعی ندارم، اما مشکل خاصی نیز ندیده‌ام.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که تکلیف اعضای بازنشسته هیئت رئیسه با توجه به منع به کارگیری بازنشسته‌ها چه خواهد شد، به تسنیم گفت: قانون تکلیف را مشخص کرده و همه باید به آن احترام بگذارند، از طرفی مسائل بین‌المللی باید در نظر گرفته شود. به طور حتم، تدابیر خوبی در وزارت ورزش اندیشیده شده تا این موضوع حل شود.

انتهای پیام/

نظر شما