شناسهٔ خبر: 29814844 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

کانسپت مفهومی آئودی در چند ماه آینده معرفی می‌شود

همشهری آنلاین شرکت خودروسازی آئودی قصد دارد در عرض چند ماه آینده خودرو مفهومی E-Tron Hatchback معرفی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان خودروساز آلمانی آئودی قصد دارد در مدت چند ماه آینده طرح مفهومی خودرو برقی E-Tron Hatchback را معرفی کند.

طبق اظهار نظر مهندسان آئودی خودرو الکترونیکی جدید این شرکت هنوز در مراحل مقدماتی طراحی است ولی طراح‌های اولیه بسیار شبیه به آئودی A۳ است. طبقه گفته مهندسان آئودی این شباهت بی دلیل نیست و از رضایت کلی مردم و طراحان آئودی از A۳ را نشان می‌دهد. آئودی در نظر دارد برای طراحی این خودرو با شرکت فولکس‌واگن همکاری کند.

یکی از سخت‌ترین مراحل تولید و عرضه یک خودرو برای سازندگان آن تصمیم به چگونگی قیمت‌گذاری است با این حال آئودی اعلام کرده است قیمت E-Tron Hatchback از ۷۴۰۰۰ دلار شروع می‌شود. آنطور که به نظر می‌رسد آئودی قصد دارد در اواسط سال ۲۰۱۹ مراحل ساخت این خودرو را آغاز کند.

ویژگی‌ها و مشخصات این خودرو همچون رمز و رازی تا زمان تولید آن باقی خواهد ماند و لی با توجه به معیارهای جهانی در خودروهای برقی انتظار می‌رود ظرفیت باتری خودرو آئودی به نحوی باشد که تا ۳۲۱ کیلومتر را با یک بار شارژ کامل طی کند. آندریاس مایند درباره‌ی ظاهر این خودرو گفت: با اینکه به نظر می‌رسد طراحی خودرو کوچک برای تولید انبوه راحت‌تر است اما ساختن آن کار بسار دشوارتری است. باتوجه به تلاش آئودی بای سرعت بخشیدن به ساخت این خودرو شاید در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹، خودرو E-Tron Hatchback حضور داشته باشد.

نظر شما