شناسهٔ خبر: 29814620 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده سابق مجلس خبرگان رهبری:

انجام کار نیک نجات بخش انسانها در آخرت است

قزوین- نماینده سابق استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انجام کارهای نیک و خداپسندانه و دستگیری از نیازمندان نجات بخش انسانها در آخرت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خیرین و فرهیختگان بشردوست استان قزوین پنجشنبه شب با حضور حبیب ‌الله بوربور، رئیس هیئت مدیره مجمع خیّرین کشور، آیت الله تاکندی نماینده سابق مجلس خبرگان رهبری، بهمن طاهرخانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین در سالن باغستان برگزار شد.

آیت الله محمدی تاکندی در این نشست گفت: اینکه شما خیرین در فکر دیگران هستید و می خواهید در کمک به انسانهای نیازمند در هر لباسی خدمت کنید ارزشمند است.

وی بیان کرد: انسان باید سه آینه برای خود داشته باشد و با نگاه به آن مسیر خود را ترسیم کند تا از راه منحرف نشود.

آیت الله تاکندی یادآورشد: یک اینه باید خدا را نشان بدهد و شما عکس و حرف و لطف خدا را در ان ببینید که این روش برای مسئولان هم مفید است تا در کارهای هرکز از یاد خدا غافل نشوند.

وی اظهارداشت: آینه دوم مردم به خلق است مه باید در ان نگاه کرده وانسانهای نیازمند را ببینید و اگر دیدید کسی زمین خورده یا نیازمند هست کمکش کنید.

استاد حوزه تصریح کرد: آینه سوم باید خود شما را نشان دهد و با دیدن چهره واقعی خود عیوب و ایرادات را دیده و آن را رفع کنید و محان خود را تقویت کنید.

وی بیان کرد: دنیا بسیار کوتاه و گذراست و در آخرت که همه در محضر خدا هستیم آنجه نجات بخش ما خواهد بود فقط اعمال و رفتار و ره توشه ای است که از دنیا با کار نیک برده ایم.

آیت الله تاکندی افزود: حضور در کارهای خیر و خداپسندانه راه نجات همه ما در آخرت است و به همین دلیل اگر شما در مجمع خیرین دست کسی را گرفتید و یا آبروی کسی را خریدید و به مظلوم کمک کردید می توانید به رحمت الهی امیدوار شوید.

نظر شما