شناسهٔ خبر: 29814602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شهردار زنجان:

امید در مجموعه شهری زنجان باید تقویت شود

زنجان-شهردار زنجان گفت: در حوزه سرمایه‌گذاری، حمل‌ونقل عمومی به‌خصوص افتتاح پیاده راه، اقدامات مناسبی درشهر زنجان انجام‌شده و به همین دلیل امید در مجموعه شهری باید تقویت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مسیح الله معصومی شامگاه پنجشنبه در نشست تخصصی شهرداران با حضور معاون وزیر کشور، افزود: شهرداری‌ها به‌عنوان عمومی‌ترین بخش دستگاه خدمات دهنده، گسترده‌ترین خدمات را انجام می‌دهند.

وی اظهار کرد: بر اساس آنچه اعلام‌شده، حدود ۱۰۰۰ نوع خدمت توسط شهرداری‌ها ارائه می‌شود.

شهردار زنجان گفت: باید برای ارائه خدمات تلاش بیشتری انجام شود که خوشبختانه شهرداری با همراهی شورا، افزایش ۵۰ درصدی بودجه نسبت به سال گذشته را دارد و بیش از ۹۳ درصد از بودجه هفت‌دوازدم را تاکنون محقق کرده است.

معصومی تصریح کرد: شهرداری زنجان برای پایان پروژه‌های نیمه‌تمام و شروع پروژه جدید  تلاش می‌کند و همچنین نگاه ویژه‌ای در حوزه برون‌سپاری ا نجام شده است. 

وی افزود: در حوزه سرمایه‌گذاری، حمل‌ونقل عمومی به‌خصوص افتتاح پیاده راه، اقدامات مناسبی در شهر زنجان  انجام‌شده و به همین دلیل امید در مجموعه شهری باید تقویت شود.

وی بابیان اینکه مشکلات و موانعی وجود دارد، ابراز کرد: در سال جاری با افزایش قیمت و کاهش پرداخت عوارض مواجه هستیم و علاوه بر این موارد تعهدات دولت‌ها به شهرداری‌ها از بخش‌های مختلف نزول داشته است.

شهردار زنجان افزود: در رابطه با برون‌سپاری دستورالعمل قاطعی ابلاغ نشده و چابک نبودن سیستم اجرایی که به سبب مازاد نیروی انسانی اتفاق افتاده، مشکلی برای همه شهرداری‌ها است.

معصومی افزود: مردم از بدو تولد تا پایان زندگی‌شان با شهرداری‌ها در ارتباط هستند و مردم به هر شکلی با شهرداری سروکار دارند و در حال حاضر مردم نیاز به امید بیشتری دارند.


 

نظر شما