شناسهٔ خبر: 29814327 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

هدف دولت تدبیر و امید، تزریق نشاط به جامعه است

به گزارش ایرنا یدالله رحمانی شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه جشنواره فیلم وعکس شهرهای جدید در صدرای شیراز افزود: برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری به مسئولان

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا یدالله رحمانی شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه جشنواره فیلم وعکس شهرهای جدید در صدرای شیراز افزود: برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری به مسئولان کمک می کند تا دید بهتری از جامعه و مطالبات آنها داشته باشند.
سرپرست استانداری فارس ادامه داد: برگزاری جشنواره فیلم و عکس شهرهای جدید در صدرا کار ارزشمندی بود که انجام گرفت و قطعا بر کارکرد دانشگاهی و فرهنگی صدرا تاثیر مثبت خواهد داشت.
وی اضافه کرد: با توجه به کارکرد دانشگاهی و فرهنگی شهر جدید صدرا، ارائه مشوق های خاص برای کارکردهای فرهنگی و هنری این شهر نظیر فرآیند واگذاری زمین می تواند نقش تاثیرگذاری در شکل گیری هویت فرهنگی و اجتماعی این شهر جدید داشته باشد.
رحمانی ادامه داد: عملیات اجرائی دو پروژه مصلا و خانه هنرمندان صدرا در دهه فجر امسال آغاز می شود که از مسئولان این شهر درخواست دارم که در طرحی خانه هنرمندان به ایجاد یک گالری هنری نیز توجه داشته باشند که در آن محل نمایشگاه های هنری و نقاشی دایر شود.
سرپرست استانداری فارس گفت: ضروری است که برای گسترش خدمات رسانی بهتر و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز صدرا ، روند مصوبات هیات مدیره شرکت عمران این شهر تسریع و عملیاتی شود.
وی اظهار داشت: درخواست دارم که شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور از محل اعتبارات تملکی در اجرای پروژه های عمرانی در شهر جدید صدرا براساس برنامه ریزی پروژه تعریف کند در صورتی که تاکنون اینگونه نبوده و اغلب اعتبارات مورد نیاز برای ایجاد زیرساخت های این شهر از منابع داخلی شرکت عمران صدرا تامین می شده است.
این آیین که قرار بود ساعت 15 عصر شروع شود با حدود یکساعت تاخیر آغاز و تا حدود ساعت 20 طول کشید که این وضع باعث شد سرپرست استانداری فارس در این زمینه تذکر دهد.
رحمانی در این باره گفت: مسئولان برگزار کننده مراسم توجه داشته باشند که جوری برنامه ریزی کنند که تداخل با زمان اذان و انجام فریضه نماز ایجاد نشود.
9873 /1876
انتهای پیام

نظر شما