شناسهٔ خبر: 29814090 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

سولاری: برای همه به ویژه ایسکو خیلی خوشحالم؛ مصدومیت ماریانو تنها نکته منفی بازی با ملیا بود

مهدی آزادی

سولاری از همه چیز راضی است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - سانتیاگو سولاری، سرمربی آرژانتینی رئال مادرید به پیروزی پرگل تیمش مقابل ملیا واکنش نشان داد.

کهکشانی‌ها که بازی رفت را با 4 گل برده بودند، ساعتی پیش بازی برگشت را هم با 6 گل بردند تا مقتدرانه راهی مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری شوند. به گزارش as، سولاری پس از بازی گفت:

از کار، تعهد و استحکامی که تیم نشان داد، خوشحالیم. برای گل‌های ایسکو، وینی، آسنسیو، خاوی سانچز و ... خوشحالم. برای آنها که از تیم‌های پایه نیستند ولی برای بازیکنان آکادمی الگو هستند. یک شب بی نقص داشتیم. باید محکم و در عین حال لذت بخش فوتبال بازی می‌کردیم. ملیا چیزی به ما هدیه نداد و در هر دو بازی تلاش زیادی کردیم. به میدان رفتن بازیکنان آکادمی لذت بزرگی بود. خاوی سانچز در همه رده‌های سنی باشگاه بوده است. فیدالگو یکی از بازیکنان مورد علاقه من است نه فقط به خاطر کیفیتش که برای شخصیتش. امروز برای فران گارسیا هم رویایی بود. نه فقط رویا که شروع یک عصر.

تغییر پست برخی بازیکنان از جمله کارواخال؟ وینیسیوس در سمت چپ بازی کرد اما اگر بازیکنان در حیطه مشخص شده و دستورالعمل‌ها کار کنند، هیچ مشکلی با تغییر پست آنها ندارم. کارواخال مجبور بود در سمت چپ بازی کند و این کار را قبلا بارها انجام داده است. جام جهانی باشگاه‌ها؟ زمانی برای فکر کردن به این جام نداریم. هنوز حتی نمی‌دانیم با چه تیمی بازی می‌کنیم چون فینال کوپا لیبرتادورس برگزار نشده است. بازی‌های مهمی با هوئسکا، زسکا مسکو و رایو وایکانو در پیش داریم. جام جهانی باشگاه‌ها رقابت زیبایی است و عاشقش هستم.

برای ایسکو خیلی خوشحالم. متاسف شدم که ضربه او از بالای سر دروازه بان به گل تبدیل نشد. برای او، آسنسیو، وینیسیوس و بقیه خوشحالم. همه عالی بودند که اگر نبودند، اینجا نبودند. بعد از آن دیگر تصمیم گیری با من است. مصدومیت ماریانو تنها نکته منفی بازی بود. امیدوارم چیز خاصی نباشد. بازار نقل و انتقالات؟ وظیفه من نیست و صحبتی در این باره ندارم.

نظر شما