شناسهٔ خبر: 29813533 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جلالی: شکست در ۶ هفته برایم سخت و قابل هضم نیست/ جریمه کردن بازیکنان در مقابل رسانه‌ها معنی ندارد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اینکه همه تلاش خود را در ۶ هفته می‌کنیم و بازنده می‌شویم برایم سخت و قابل هضم نیست.

صاحب‌خبر -

جلالی: شکست در 6 هفته برایم سخت و قابل هضم نیست/ جریمه کردن بازیکنان در مقابل رسانه ها معنی نداردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی سرمربی تیم پیکان درباره شکست تیمش برابر تیم نساجی مازندران اظهار کرد: در تمام سال هایی که کار کردم این برای اولین بار است که در چنین شرایطی ما قرار گرفتیم. به هر حال در یک یا 2 دیدار خوب بازی کنیم و در نهایت شکست بخوریم این موضوع در فوتبال رخ می دهد اما اینکه همه تلاش خود را در 6 هفته می کنیم و بازنده می شویم برایم سخت و قابل هضم نیست.  در بازی که همه دقایقش توپ در دستمان است و راحت ترین موقعیت ها را تبدیل به گل نمی کنیم و در نهایت در آخر بازی گل بخوریم و بازی را از دست بدهیم خیلی ناراحت کننده است و امیدوارم برای هیچ مربی چنین شرایطی به وجود نیاید. 

فرار به جلو مدیرعامل پیکان کار مدیریتی نیست 

او درباره اینکه جلسه ای برای مشخص شدن تکلیف کادر فنی قرار است برگزار شود و به نظر می رسد این آخرین حضورش در نیمکت پیکان است، گفت: من مصاحبه مدیرعامل تیم را خواندم  و ما بخواهیم در روزهای سخت فرار به جلو کنیم اصلا این کار مدیریتی  نیست. وقتی به روزهای سخت می رسیم هر کس باید سهم خود را بپذیرد به طور مثال مدیرعامل تیم می گوید پیکان هیچ وقت این شرایط را نداشته است مگر من در کار مربیگری خود به چنین وضعیتی داشتم. خیلی بهتر بود بازی که تمام شد مدیرعامل باشگاه که تجربه دارد این طور مصاحبه با عصبانیت نکند و جریمه تیم درست نبود.  من هم به شما می گویم باشگاه کوتاهی هایی که کرده است درباره آن هم صحبت کند. ما هیچ وقت سئوالی نکردیم و اگر این مسائل در رسانه طرح شود کار خوبی نیست. همه بازی ما را دیدند اصلا ما بد بازی کردیم دلیلی ندارد در رسانه صحبت کنیم و در مقابل خبرنگاران تیم خود را جریمه کنیم اصلا معنی ندارد.

مدیرعامل باشگاه درباره سهم خودش در باخت ها هم حرف بزند  

جلالی گفت: من نمی فهم این کارها را از کجا یاد می گیرند باید بیاییم و صحبت کنیم.  مربی کارش را انجام می دهد  و اگر مربی را نمی خواهند با او خداحافظی کنند. زمانی که در رسانه صحبت می کنند همانطور که موقع برد دوست دارند اول خط باشند زمان باخت هم سهم خودشان هم بگویند.من نمی گویم چه مشکلاتی داریم اما نمی شود تیمی به اینجا برسد و فقط مربی و بازیکن مقصر باشند. تیم ما 2 سال خوب بود و الان هم تیم بدی نیستیم و به شرایط نامناسبی برخورد کردیم و اینکه مدیرعامل در رسانه مصاحبه ، تهدید و جریمه کند درست نیست.  به آنها گفتم کسی حق ندارد این طور برخورد کند چه اتفاقی قرار است رخ بدهد. من اصلا توقع چنین مصاحبه ای از مدیرعامل نداشتم.  همین هفته پیش اعلام شد که باشگاه پیکان قصد دارد کار فرهنگی کند به طوری که در کشور جا بیفتد که هیچ کس نباید به صورت عصبی مصاحبه کند و تصمیم  بگیرد و بعد از این بازی چه معنی می دهد. به نظرم   کار خوبی نیست و از مدیرعامل باشگاه توقع نداشتم .مسئولیت باخت با من است چرا بازیکن را جریمه می کنند. به من اثبات کنند که تقصیر من است هر چه می خواهند مرا جریمه کنند این که در رسانه چنین مصاحبه ای کنند از نظرمن موجه نیست.

دلیلی ندارد مشکلات تیم را در رسانه بگویم 

 جلالی  درباره اینکه شاید اختلافاتی بین او و مسئولان باشگاه پیکان باشد که اکنون فاش شده است، گفت: اول هر تیمی در هر سطحی باشد مشکلات خاص خود را دارد به خصوص اینکه به روزهای سخت می رسیم بیشتر نمایان می شود. نتایج خوب باعث می شود که در برابر مشکلات سرپوش بگذاریم اما دلیلی ندارد که این مشکلات را در رسانه بگویم. مشکل هست و خوب نیست و اگر قصد داریم فرهنگ سازی کنیم این طور برخوردها مدیریتی نیست. من از این موضوع ناراحت هستم و شنبه در جلسه هیئت مدیره شرکت می کنم و نظرات خود را در آنجا هم می گویم و اگر دوست داشتند در تیم پیکان می مانم  در غیر این صورت مخلصشان هستم چرا که کارم را به درستی انجام دادم.  می دانم چقدر خدمت کردم و بازیکنان جوانی را به پیکان آوردم و 5 بازیکن امید امروز بازی کردند و به کارهایم افتخار می کنم و از این نتایج ضعیف ناراحت هستم و نباید آخرش این طور صحبت می کردند. 

او درباره اینکه 5 بازیکن جوان در ترکیب تیم گذاشته است و یک دفعه دست به تغییر تیم می زند، گفت:  این مسائل  مربوط به تیم است و شاید در آینده این موضوع را به مربیان برای کسب تجربه بگویم اما در رسانه درباره این موضوع صحبت نمی کنم. اگر خواستند ادامه بدهم  پیکان جدیدی را در نظر دارم. 

در جلسه روز شنبه با سرمربی تیم قطع همکاری می کردم 

او  درباره اینکه اگر جای مدیرعامل بود چه برخوردی با مربی تیم خود می کرد، بیان کرد: به هر حال شنبه به جلسه می آمدم و می گفتم شما به درد ما نمی خورید و خداحافظی می کردم. 

جلالی  درباره اینکه استعفای سرمربی تیم چه موقعی باید باشد،خاطر نشان کرد:  تیم های زیادی کار کردم و به هیئت مدیره پیکان هم گفتم 2 بار به جایی رسیدم که دیدم این کار من نیست و به آنها  گفتم برسم به جایی که بفهم این کار من نیست یک روز در تیم نمی مانم. اگر فوتبال دیدید و این نوع باخت ها صرفا یک اتفاق است. تیم ما  در یک بدشانسی عمیق گیر افتاده است  و تحلیل های  ما باید روی بدنه فوتبال باشد و روی  نتایج تیم  نباشد.  ما پارسال در اصفهان دقیقه 90 سپاهان را بردیم و خودمان گفتیم که در اندازه تیم برنده نبودیم و این موضوعات نیاز به تخصص دارد. 

بیشتر بخوانید: 

دلیل تغییر داور دیدار سپاهان - پرسپولیس مشخص شد

باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم استقلال

قنبرپور: پرسپولیس با این شجاعت و اراده از پس هر مشکلی بر می‌آید

انتهای پیام/ 

نظر شما