شناسهٔ خبر: 29813106 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کرمان| یادواره ۸۹ شهید شهرستان ارزوئیه برگزار شد

R7860/P1377/S6,67/CT7

یادواره شهدای ۸۹ شهید و دو شهید گمنام شهرستان ارزوئیه کرمان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارزوئیه، در آستانه برگزاری دومین کنگره شهدای استان کرمان یادواره شهدای 89 شهید و دو شهید گمنام شهرستان ارزوئیه کرمان در سالن ورزشی امام علی(ع) ارزوئیه برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام نصرالله‌پور امام جمعه ارزوئیه و منظری‌توکلی فرماندار شهرستان ارزوئیه، خانواده‌های معظم شهیدان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

سرگرد رضا اسماعیل‌کاخ فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: دشمن فکر می‌کرد می‌تواند با توطئه‌های مختلف علیه مردم ایران، انقلاب اسلامی ما را سرکوب کند اما موفق نشد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی جنگ هشت ساله صدام علیه ایران را پشتیبانی کرد گفت: رزمندگان اسلام با نثار خون خود اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور از دست برود و بینی دشمن را به خاک مالیدند.

فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه با اشاره به اینکه امروز تفکر انقلاب اسلامی و روحیه شهادت‌طلبی شهدای دفاع مقدس جهانی شده است افزود: شهدای مدافع حرم همان راه شهدای دفاع مقدس را که برگرفته از مکتب عاشورا بود، در پیش گرفتند و مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موثر دانست و خاطرنشان کرد: یادواره شهدای شهرستان ارزوئیه و دو شهید گمنام امشب با حضور خانواده‌های معظم شهیدان و بسیجیان سلحشور برگزار می‌شود تا به دشمن نشان بدهیم که راه شهیدان ادامه دارد و ذره‌ای از آرمان‌های شهدا کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش تسنیم یادواره شهدای 89 شهید و دو شهید گمنام شهرستان ارزوئیه با برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله سخنرانی سردار اکبر فتوحی فرمانده سابق سپاه الغدیر یزد و مداحی مجتبی رمضانی از مداحان برجسته کشوری همراه بود.

انتهای پیام/ش

نظر شما