شناسهٔ خبر: 29812676 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حادثه تروريستي چابهار نشان دهنده عصبانيت دشمن از مردم ايران است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- وزير کشور حادثه تروريستي چابهار را نشان دهنده عصبانيت آمريکا و دولت هاي تروريست حامي آنها در منطقه دانست و گفت:تاريخ انقلاب اسلامي نشان داده که خون زنان،کودکان و مردان ايران زمين سرچشمه توفيقات الهي و پيروزي هاي درخشان نظام حق و روشنايي بر دشمنان شيطاني خواهد بود.

به گزارش روز پنجشنبه گروه سياسي ايرنا از پايگاه اطلاع رساني وزارت کشور، در متن پيام عبدالرضا رحماني فضلي درباره حادثه تروريستي چابهار آمده است: حادثه تروريستي چابهار که منجر به شهادت و جراحت تعدادي از غيورمردان پاسدار امنيت و آرامش ميهن عزيزمان شد موجي از غم و اندوه و تاثر در سينه مالامال از اميد و عزم ايرانيان برانگيخت و اين اقدام وحشيانه نشان داد که نظام اهريمني سلطه از هيچ فتنه و توطئه اي عليه اين ملت پرافتخار فروگذار نخواهد کرد.
وي تاکيد کرد: شکست ننگين آمريکا و رژيم صهيونيستي و دولت هاي تروريست حامي آنها در منطقه که در اعمال تحريم هاي تحميلي و ظالمانه و سوداي به زانو درآوردن استقلال و آزادي ملت ايران، ناتوان و عصباني شده اند موجب شده است تا با کمک مزدوران فريب خورده خود، هموطنان عزيزمان را هدف قرار داده و با نا امن نشان دادن مناطقي از کشور که سند تمدن کهن و فرهنگ غني اين منطقه پرآوازه تاريخي است، مرهمي بر دردهاي التيام ناپذير خود بگذارند.
رييس شوراي امنيت کشور در انتهاي پيام خود افزود: جرثومه هاي ترور و وحشت که اين روزها به شدت درگير فضاحت تاريخي و ماندگار خود در کشتن مردم در سفارتخانه هايشان هستند با چنين اقدامات رذيلانه اي پرونده سياه خود را براي زمان سرنوشت سنگين تر مي کنند. تاريخ انقلاب اسلامي نشان داده است که خون زنان و کودکان و مردان ايران زمين سرچشمه توفيقات الهي و پيروزي هاي درخشان نظام حق و روشنايي بر دشمنان شيطاني خواهد بود.
به گزارش ايرنا در عمليات انتحاري امروز تروريست ها به مقر انتظامي شهرستان چابهار حمله کردند. در اين عمليات 2 نفر از هموطنان شهيد و 40 تن مجروح شدند.
‌سيام**9402**1440
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما