شناسهٔ خبر: 29812642 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درپی حادثه تروریستی چابهار؛

‌جهانگیری:عزم ایران برای مبارزه با تروریسم راسخ تر خواهد شد

تهران-ایرنا- معاون اول رییس جمهوری اقدامات تروریستی را که با هدف تفرقه افکنی در صفوف ملت ایران توسط دشمنان طراحی و اجرا می شود، محکوم به شکست دانست وتاکید کرد: این قبیل اقدامات عزم جمهوری اسلامیی ایران را برای مبارزه با تروریسم راسخ تر خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه گروه سیاسی ایرنا از پایگاه خبری معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری در پیامی با ابراز تاسف از حادثه تروریستی چابهار، شهادت دو نفر از فرزندان خدوم و غیور ملت ایران در نیروی انتظامی را تسلیت گفت.
در متن پیام معاون اول رییس جمهوری آمده است: حادثه تروریستی انفجار مقابل مقر نیروی انتظامی در شهرستان چابهار که منجر به شهادت دو نفر از فرزندان غیور و خدوم ملت ایران در نیروی انتظامی و مجروحیت تعدادی از هموطنان بیگناه و مظلوم در چابهار شد، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.
«یقیناً این دست اقدامات تروریستی که با هدف تفرقه افکنی در صفوف منسجم ملت بزرگ ایران توسط دشمنان این ملک و ملت طراحی و اجرا می شود محکوم به شکست است و راه به جایی نخواهد برد و بر اتحاد و انسجام بیشتر ملی می انجامد.»
در ادامه پیام جهانگیری آمده است: ضمن تسلیت این حادثه تلخ به ملت ایران به ویژه خانواده های گرامی این عزیزان، مردم شریف استان سیستان و بلوچستان بخصوص شهرستان چابهار، از استاندار محترم و همه مسئولین انتظامی و امنیتی استان سیستان و بلوچستان می خواهم تمام توان و تلاش خود را برای شناسایی و برخورد با مسببان این حادثه تروریستی به کار گیرند. از خداوند متعال برای شهدای این حادثه علو درجات و برای خانواده های ارجمندشان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت دارم.
به گزارش ایرنا در عملیات انتحاری امروز تروریست ها به مقر انتظامی شهرستان چابهار حمله کردند. در این عملیات 2 نفر از هموطنان شهید و 40 تن مجروح شدند.
‌سیام**9402**1440

نظر شما