شناسهٔ خبر: 29812378 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

قدردانی دفتر رئیس جمهور از استقبال صمیمی مردم استان سمنان از کاروان دولت تدبیر و امید

دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با قدردانی از استقبال صمیمانه و پرشور مردم خطه باستانی استان سمنان از رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید، اظهار امیدواری کرد، با بهره‏ گیری مطلوب از پروژه‏ های متعدد که در این سفر افتتاح و آغاز به کار کرد و نیز با اجرا و اتمام سایر طرح‌های مصوب دولت، بویژه طرح بلند مدت و راهبردی تامین آب شرب، گام‏های اساسی‌تری برای توسعه و رفاه عمومی در استان برداشته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن این پیام به شرح زیر است

 

بسم‏ الله الرحمن الرحیم

 

استقبال پرشور مردم خون‏گرم و مهمان ‏نواز استان سمنان از کاروان دولت تدبیر و امید، به‏ ویژه در مقطع حساس کنونی که دشمنان نظام به زعم خود با توسل به اهرم ظالمانه تحریم در صدد ایجاد نارضایتی و شکاف بین دولت و ملت هستند؛ حماسه‏ ای ماندگار از انسجام و پایبندی به آرمان‏های اسلامی و همدلی مردم با خدمتگزاران خود را به نمایش گذاشت.

این دیار باستانی و مهد بزرگان علم و فقه و اخلاق، با جلوه‏ هایی زیبا و باشکوه و منحصر بفرد از طبیعت و فرهنگ، خاستگاه انسان‏های غیور و توانایی بوده است که با تلاش و فداکاری‏های خود، صفحات زرّینی به تاریخ اسلام و ایران بزرگ افزوده ‏اند. تجلّی گوشه‏ ای از این بزرگ‌منشان، ایثارگران و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس هستند که در دفاع از کیان میهن اسلامی، جاودانه شدند.

این استان پهناور، با بهره مندی از موقعیت راهبردی ترانزیتی در مسیرهای شرقی و غربی و جنوبی و شمالی، و داشتن شبکه ارتباطی پیشرفته و ظرفیت‏های مناسب اقتصادی، صنعتی و معدنی؛ صاحب گنجینه‏ ای از آثار زیارتی، گردشگری و ذخایر ارزشمند طبیعی و فرهنگی بوده و با برخورداری از نیروی انسانی باایمان، تحصیل‏کرده و مستعد، سهم درخور توجهی در افق توسعه و رونق اقتصادی کشور دارد.

قابلیت‏های فراوان برای دستیابی به توسعه پایدار در این استان، نویدبخش آینده‏ ای درخشان برای این منطقه و استان‏های همجوار است. تکمیل و راه ‏اندازی بخش‏هایی از طرح‌های زیربنایی و صنعتی طی چند سال اخیر در این استان، حاصل همکاری و همگامی مردم تلاشگر این دیار و نیز نقش آفرینی سرمایه گذاران، کارآفرینان و بخش خصوصی با دولت تدبیر و امید بوده است.

امیدواریم با بهره‏ گیری مطلوب از پروژه‏ های متعدد زیربنایی، حمل و نقل، کشاورزی، بهداشتی، صنعتی و فرهنگی که در این سفر افتتاح و آغاز به کار کرد؛ و نیز با اجرا و اتمام سایر طرح‌های مصوب دولت، بویژه طرح بلند مدت و راهبردی تامین آب شرب و همچنین گسترش شبکه ارتباطی و حمل و نقل ریلی، گام‏های اساسی‌تری برای توسعه و رفاه عمومی در این استان برداشته شود.

برخود فرض می‌دانیم از میزبانی صمیمانه و همدلانه مردم شریف شهرهای مختلف استان سمنان از کاروان دولت تدبیر و امید، نمایندۀ محترم ولی فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه بخصوص صدا و سیمای استان، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و سایر اقشار و گروه‌های سیاسی و اجتماعی استان قدردانی کنیم.

همچنین مراتب تقدیر و تشکر خود را از تمامی دست اندرکاران و برگزارکنندگان بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز و مراسم پرشور بزرگداشت روز دانشجو که در جریان این سفر انجام شد، ابراز داشته و برای همگان آرزوی عزت و توفیق روزافزون داریم.

دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران

نظر شما