شناسهٔ خبر: 29812158 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بانک ورزش | لینک خبر

نکونام: برنده بازی داور بود

صاحب‌خبر -

بانک ورزش - سرمربی نساجی گفت: مسابقه طوری نبود که از قبل بگوییم چه تیمی برنده می‌شود.
 

به گزارش بانک ورزش، جواد نکونام پس از پیروزی شاگردانش در دیدار مقابل پیکان اظهار داشت: زیاد فوتبال قشنگی نبود. می‌دانشتیم که پیکان بازی مستقیم انجام می‌دهد و پرفشار بازی کند. ما هم سعی کردیم بازی را به زمین حریف انتقال دهیم و در نهایت توانستیم با یک گل پیروز شویم. مسابقه طوری نبود که از قبل بگوییم چه کسی برنده می‌شود.

 

وی ادامه داد: اینکه در خانه حریف پیروز شدیم نشان می‌دهد که فوتبال را بهتر بازی کردیم. در نیمه اول مسئله خاصی نبود، اما در نیمه دوم توپ زیادی در رفت و آمد بود.

 

نکونام عنوان کرد: همانطور که گفتم بازی شکل خوبی نداشت اما برنده آن داور بود که قضاوت بسیار خوبی داشت، هم بازی را کنترل کرد و هم مسلط بود. شاید یک اعتراضاتی هم وجود داشت اما طبیعی بود. این داور هر موقع برای ما قضاوت کرده عالی بوده است.

 

وی افزود: بعد از بازی‌هایی هم که بیشترین ضربه را خوردیم فقط صحبت‌هایمان بعد از بازی بود و تمام، باید این را در نظر بگیریم که داور در یک لحظه تصمیم می‌گیرد و ما فیلم بازی را می‌بینیم ما می‌دانیم که داوران چقدر تلاش می‌کنند و تحت فشار هستند تا اشتباه نکنند.

 

سرمربی نساجی در خصوص هواداران این تیم گفت: همیشه از آنها تشکر کرده‌ایم و قدردان‌شان هستیم. امیدواریم این برد آخر نیم‌فصل مبارک‌شان باشد. آنها در سرما و گرما ما را حمایت کردند و قول می‌دهیم در نیم‌فصل دوم با یارگیری‌هایی که می‌کنیم به چیزی که حق‌مان است دست پیدا کنیم.

 

نظر شما