شناسهٔ خبر: 29811586 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

انتقاد تند نکونام از بازی تیمش برابر پیکان

سرمربی تیم فوتبال نساجی می گوید بازی تیمش برابر پیکان از لحاظ فنی شکل و شمایل خوبی نداشته است.

صاحب‌خبر -

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر در نشست خبری بعد از بازی با پیکان گفت: فوتبال قشنگی نبود چون می‌دانستیم پیکانی‌ها سعی می‌کنند پر فشار بازی کنند و ما هم می‌خواستیم بازی را به زمین حریف انتقال بدهیم. بازی بیشتر روی هوا بود. بازی طوری نبود که بگوییم چه تیمی می‌توانست بازی را ببرد. لحظه‌ها در این بازی تعیین کننده بود. ما به عنوان مهمان برنده شدیم و این نشان می‌دهد عملکرد ما در مجموع بهتر بوده است. نیمه اول بازی چیز خاصی نداشت و نیمه دوم در ضربات بلند در رفت و آمد بود. زیاد بازی پر موقعیتی نبود و ما استفاده کردیم از موقعیتمان و پیروز شدیم.

او در مورد داوری هم بیان کرد: این بازی شکل و شمایل خوبی نداشت اما برنده این بازی داور بود. داور و کمک‌هایش قضاوت خوبی داشتند. داور امروز هم بازی را کنترل کرد و مسلط بود. اعتراض‌هایی بود اما شرایط طبیعی بود. همه قضاوت‌های او تا به حال در بازی‌های ما عالی بوده است. ما هیچ اعتراضی نداشتیم و به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی نساجی در خصوص اعتراضش به حامد لک، دروازه‌بان تیمش به خاطر زمین افتادن هم اظهار کرد: تیم ما یک هیچ جلو بود و باید ریتم بازی را پیش می‌بردیم. تیم ما داشت خوب بازی می‌کرد و من به خاطر تیم خودمان به او اعتراض کردم چون تیم ما در حمله بود و می‌توانستیم باز هم گل بزنیم.

او در مورد این که مربی‌ها قبل از بازی داور را زیر سوال می‌برند هم گفت: بیشترین ضربه را ما از داوری خورده‌ایم اما من فقط بعد از بازی راجع به داوری حرف زده‌ام. می‌دانیم که داورها هم اشتباه می‌کنند. اگر این همه از داوری ضربه نمی‌خوردیم در جدول شرایط بهتری داشتیم. به هر حال این اتفاق افتاده است. داور در یک لحظه تصمیم می‌گیرد و ما از روی فیلم متوجه می‌شویم. من داورها را درک می‌کنم. اعتراض من فقط بعد از بازی و فقط در نشست است و بعد از آن به بازی بعدی‌ام فکر می‌کنم.

واقعا حرفی نیست که نزده باشیم. از هواداران تشکر می‌کنم و امیدوارم این برد در هفته آخر مبارکشان باشد. آنها در سرما و گرما همیشه حامی ما بوده‌اند. امیدوارم در نیم فصل دوم با یارگیری شرایط بهتری پیدا کنیم و به جایگاهی که حقمان است برسیم.

انتهای پیام

نظر شما