شناسهٔ خبر: 29808766 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

جنبش دانشجويي بدون مرزبندي سياسي تقويت شود

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - يزد - ايرنا - عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي با تأکيد بر نقش‌آفريني دانشجويان در عرصه‌هاي مختلف انقلاب گفت: جنبش دانشجويي بايد به‌دوراز مرزبندي‌هاي جناحي و سياسي تقويت شود.

به گزارش ايرنا، عزت‌الله ضرغامي چهارشنبه‌شب در آستانه روز دانشجو (16 آذر) در نشستي با دانشجويان دانشگاه يزد افزود: جنبش دانشجويي به دليل سياست زدگي و سوءاستفاده جريان‌هاي سياسي نسبت به گذشته ضعيف‌تر و از رسالت اصلي خود فاصله گرفته است.
وي ادامه داد: اين در حالي است، دانشجويان درگذشته نقش‌هاي برجسته‌اي در تسخير لانه جاسوسي، استکبارستيزي و تأسيس نهادهاي انقلابي داشتند.
وي با تأکيد بر ضرورت آسيب‌شناسي عرصه‌هاي مختلف در آستانه جشن‌هاي چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اضافه کرد: اکنون کشور در حوزه عدالت اجتماعي با مشکلات زيادي مواجه است و به اين شعار عمل نشد.
ضرغامي يادآور شد: ايران با تکيه‌بر قدرت نرم، حقانيت و شجاعت در همه جريان‌ها و عرصه‌هاي منطقه خاورميانه مقابل جهان استکبار به رهبري آمريکا پيروز شد و نمونه آن در عراق، سوريه و يمن مشهود است.
عضو شوراي عالي فضاي مجازي درباره فيلتريگ برخي شبکه‌هاي اجتماعي هم تأکيد کرد: با توجه به فعاليت همه‌جانبه دشمنان عليه نظام اسلامي در اين عرصه، با رفع پالايه برخي اين شبکه‌ها باهدف مقابله با اين تحرکات موافق هستم.
رئيس پيشين سازمان صداوسيما جمهوري اسلامي تأکيد کرد که برنامه‌اي براي حضور در انتخابات رياست جمهوري ندارد.
اين نشست به همت انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه يزد برگزار شد.
استان يزد حدود 100 هزار دانشجو دارد که در 68 مرکز آموزش عالي به تحصيل مشغول هستند؛ از اين تعداد حدود 14 هزار نفر در دانشگاه يزد تحصيل مي‌کنند.
دانشگاه يزد افزون بر 400 عضو هيات علمي و100 رشته تحصيلي دارد.
استان يزد بر پايه سرشماري آبان ماه سال 1395، يک‌ميليون و 138 هزار نفر جمعيت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقيه در روستاها و آبادي‌ها زندگي مي‌کنند.
7532/ 2047/
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما