شناسهٔ خبر: 29755738 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پروازهای فرودگاه یاسوج توسط قشم ایر راه‌اندازی می‌شود

نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با نگاه ویژه شرکت هواپیمایی ایران شرکت قشم ایر پروازهای فرودگاه یاسوج را راه اندازی می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایسنا، علی محمد احمدی دوشنبه، دوازدهم آذرماه در نشست شورای اداری استان با حضور معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری افزود: بعد از سقوط هواپیمای ATR72 آسمان مسیر تهران-یاسوج، پروازهای فرودگاه یاسوج توسط شرکت هواپیمای آتا انجام شد که بعد از مدتی به دلیل خارجی بودن کادر پروازی این پروازها نیز متوقف شد.

وی اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و نگاه ویژه شرکت هواپیمایی ایران شرکت قشم ایر قرار است یک هواپیما با کیفیت بالا برای پروازهای فرودگاه یاسوج اختصاص دهد که امیدواریم بزودی شاهد راه اندازی پروازها در این فرودگاه باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۴۰۰میلیارد تومان توسط دولت در راستای فعالیت پروژه سد"چم شیر" گچساران خبر داد و خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلات اقتصادی، دولت در بخش‌های مختلف استان برنامه‌های توسعه ای و مناسبی انجام داده است .

احمدی با اشاره به اینکه با تمام تهدیدهای فرامرزی و دشواری‌ها، دولت تمام اهتمام خود را برای خدمت به مردم به کار گرفته است، تصریح کرد: ما نیز وظیفه داریم نسبت به تبیین خدمات نظام و انقلاب اقدام کنیم .

وی ادامه داد: این کم لطفی است که در شرایط تلاش دشمنان برای ایجاد یأس در بین مردم و ناکارآمد نشان دادن مسئولین، تبیین دستاوردها و خدمات در سطح جامعه و فضای مجازی را نداشته باشیم .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تا ۱۵روز دیگر به سه ماهه پایانی سال نزدیک می شویم، عنوان کرد: دشمنان برای القای ناکارآمدی و ایجاد یأس در میان مردم برنامه‌‌ریزی کرده اند و باید با خدمات رسانی به مردم و تلاش هرچه بیشتر اهتمام خود را برای تحقق دهه فجری با نشاط تر و پربارتر و ایجاد امید بکار گیریم .

احمدی با اشاره به اینکه زنان نیمه اثر بخش جامعه هستند، بیان کرد: جامعه ای به رشد پایدار می رسد که نه در شعار و بلکه در عمل به زنان و توانمندی این حوزه توجه کند و به برکت انقلاب اسلامی شاخص‌ها نشان از رشد فعالیت‌ها و توجه به حضور زنان در حوزه‌های مختلف دارد .

وی اضافه کرد: در استان نیز در بخش‌های مختلف از توانمندی بانوان برای تحقق توسعه استان و برنامه‌ها استفاده می شود.

انتهای پیام

نظر شما