شناسهٔ خبر: 29754990 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازگشت ستاره استقلال به ترکیب مشروط شد

ستاره تیم فوتبال استقلال تنها در یک صورت می‌تواند به ترکیب تیمش در نیم فصل باز گردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش شجاعیان ستاره تیم فوتبال استقلال که این روزها دوران مصدومیت خود را پشت سر می گذارد و با حضور در تمرینات خود را آماده برای رقابت ها در نیم فصل می کند تنها در صورت توافق آبی ها با مدیران ماشین سازی می تواند به ترکیب تیمش بازگردد.

مدیران باشگاه استقلال درصدد هستند تا به زودی بخشی از بدهی خود را بابت انتقال شجاعیان به تیمشان را به ماشین سازی پرداخت کنند تا این بازیکن در نیم فصل مشکلی برای حضور در جمع آبی پوشان نداشته باشند.

مسئولان باشگاه ماشین سازی پیش از این بابت اینکه آخرین چک انتقال داریوش شجاعیان توسط استقلالی ها پاس نشده بود شکایتی را به کمیته تعیین وضعیت ارائه دادند که در نهایت استقلالی ها باید با پرداخت رقم مورد نظر، امکان حضور این بازیکن را در نیم فصل فراهم کنند و نام بازیکن را به لیست تیم اضافه کنند.

سفر سرپرست استقلال به دبى

امير حسين فتحى سرپرست باشگاه استقلال كه روز گذشته راهى دبى شده شنيده مى شود براى دريافت پول و حل مشكلات مالى به اين كشور رفته تا بابت انتقال تيام پول باقى مانده را از باشگاه عجمان امارات دريافت كند.

حقوق تعويق افتاده خارجى هاى استقلال

با توجه به دريافتى بازيكنان و كادر فنى تيم فوتبال استقلال در فصل جارى اما خارجى هاى استقلال به جز شفر حدود ٢ ماه از حقوق هاى خود را دريافت نكرده اند و پرداخت مطالبات از سوى استقلالى ها به بازيكنان و مربيان خارجى به تعويق افتاده است.

دليل عدم تمرين كردن بازيکن استقلال

الحاجى گرو بازيكن تيم فوتبال استقلال امروز با حضور در تمرين به دليل سرماخوردگى نتوانست در كنار ديگر بازيكنان تمرين كند و اين موضوع در حالى رخ داده كه بازيكن خارجى آبى ها هنوز موفق به دريافت مطالبات خود نشده و بعيد نيست دليل تمرين نكردنش به اين مساله ربط داشته باشد.

استقلالى ها راهى رشت مى شوند

بازيكنان و كادر فنى تيم فوتبال استقلال براى ديدار مقابل سپيد رود رشت در هفته پانزدهم رقابت هاى ليگ برتر روز پنج شنبه پس از برگزارى آخرين تمرين با ٢ دستگاه اتوبوس به سمت رشت مى روندديدار استقلال و سپيد رود رشت روز جمعه ١٦ آذر ماه برگزار مى شود.

ميزبانى استقلال از حريفان در رقابت هاى آسيايى

تيم فوتبال استقلال براى رويارويى با حريفان در رقابت هاى ليگ قهرمانان آسيا احتمالا قطر يا عمان را براى ميزبانى انتخاب كند و در همين راستا به مصاف تيم هاى هم گروه خود برودپيش از اين نيز باشگاه الهلال كشور امارات را براى ميزبانى از استقلال انتخاب كرده است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال

نظر شما