شناسهٔ خبر: 29731901 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

ثمره کار هنرمند ارزشی خراسان جنوبی

کسب رتبه اول اثر تولیدی حوزه هنری خراسان جنوبی در جشنواره ملی فانوس

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مجید کریمیان اظهار داشت: این سرود همزمان با عملیات موشک باران رژیم اشغالگر قدس در موضع فرودگاه تیفور سوریه و شهادت اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی «مرتضی بصیری پور» منتشر شد.


وی گفت: 2 زبانه بودن این سرود موجب استقبال بیش از چهار هزار نفری مردم کشورهای عراق، لبنان، سوریه، بحرین، قطیف عربستان و یمن شد.


رئیس حوزه هنری استان خراسان جنوبی اظهار داشت: «سپاه محمد می آید» انقلاب اسلامی و نقش حضرت امام خمینی (ره) در پیشبرد انقلاب و از طرفی جبهه مقاومت و مدافعان حرم را بیان می کند و این زنجیره را به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و ظهور حضرت مهدی (عج) متصل می کند.

 

مجید نصری موسیقیدان ارزشی خراسان جنوبی با بیان اینکه ضبط و میکس این اثر فاخر را بر عهده داشته است گفت: اجرای این اثر توسط گروه صاحب نام تواشیح تبیان خراسان جنوبی به اجرا درآمده است.


وی بیان کرد: این اثر دارای 2 شاعر در بخش عربی و فارسی بوده که محمدرضا آتشی شاعر قسمت فارسی و مرتضی حیدری شاعر اشعار عربی این اثر بوده اند.


نصری اظهار داشت: ساخت این اثر به مدت یک ماه در استودیو حوزه هنری خراسان جنوبی انجام شد.


جشنواره ملی فانوس با همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دوم آذرماه در بندرعباس و در بخش های مختلف هنری برگزار شد که در این جشنواره مجید نصری با ارایه سرود «سپاه محمد می آید» حایز مقام اول و دیپلم افتخار شد.

انتهای پیام /

نظر شما