شناسهٔ خبر: 29722968 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

میزبانی استاندار از قهرمانان آسیایی و پارآسیایی

استاندار اصفهان امروز میزبان قهرمانان و مدال آوران آسیایی و پارا آسیایی استان بود .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان ؛ در ابتدای این جلسه ، قهرمانان ضمن معرفی افتخارات خود به بیان مشکلات ورزشکاران قهرمانی استان اصفهان پرداختند.
علیرضا مختاری قهرمان جهان و آسیا نیز به نمایندگی از مردان ورزشکار و شهربانو منصوریان به نمایندگی از بانوان ورزشکار به بیان دیدگاه ها و مسائل و مشکلات ورزشکاران استان اصفهان پرداختند .
مشکلات معیشتی و کمبود امکانات و تجهیزات ورزش قهرمانی اصفهان , کم توجهی به ورزشکاران حوزه قهرمانی و مدال آوران در ۴ سال اخیر از مواردی بود که در نشست با استاندار مطرح کردند.
استاندار نیز با تبریک کسب افتخار به ورزشکاران اصفهانی در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: شما قهرمانان باعث افتخار استان هستید و امیدوارم تمام تلاشمان را برای کسب افتخارات بیشتر شما عزیزمان به کار بگیریم.
عباس رضایی با دستور تشکیل کارگروهی با حضور برخی ارگان های استان برای رفع مشکلات ورزشکاران گفت: امیدوارم راه حلی سریع و مناسبی برای رفع مشکلات ورزشکاران قهرمان استان پیدا کنیم تا راه برای ادامه قهرمانی ها باز شود .
وی از پیگیری برای یافتن حامی مالی مناسب در استان برای ورزشکاران قهرمان و حضور موفق در المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو هم خبرداد و به وعده استاندار قبلی اشاره و اظهار امیدواری کرد تا در این کمیته یا کارگروه راه حل مناسبی برای این موضوع پیدا شود تا هم استانداری و هم ورزشکاران با مشکل مواجه نشوند .
استاندار قبلی اصفهان وعده اعطای پاداش۵۰ میلیون تومانی برای دارندگان نشان طلا ، ۳۰ میلیون برای نقره و ۲۰ میلیون برای نشان برنز خبرداده بود که با گذشت دو ماه از پایان مسابقات آسیایی جاکارتا هنوز محقق نشده است .

نظر شما