شناسهٔ خبر: 29698377 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اهل شاخه: کنعانی زادگان باید به جام ملت ها برود

محمد اهل شاخه مدافع تیم ماشین سازی تبریز انتظار دارد هواداران تبریزی در بازی های بعدی هم از این تیم حمایت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، محمد اهل شاخه که عملکرد خوبی در مقابل پرسپولیس داشت، در گفتگو با ورزش سه در خصوص بازی پرسپولیس - ماشین سازی گفت: در بازی با پرسپولیس ما عملکرد خیلی خوبی داشتیم و فرصت های زیادی را هم از دست دادیم. فکر میکنم اگر دقت بیشتری می کردیم می توانستیم برنده بازی شویم.

 

وی درباره عملکرد دفاعی ماشین سازی هم اظهار داشت: من فکر میکنم اگر کلین شیت یا عملکرد خوبی هم در دفاع باشد، به دفاع تیمی مربوط است و نمی توان گفت فقط عناصر دفاعی در این اتفاق نقش داشته اند. در بازی با پرسپولیس هم خیلی تلاش کردیم بازیکنان هجومی آن ها را متوقف کنیم و فکر میکنم موفق بودیم.

او در ادامه به زوج خط دفاعی اش اشاره و عنوان کرد: کنعانی زادگان واقعا مدافع خوبی است. او پس از مصدومیت انگیزه زیادی برای بازی داشت و می خواست خود را ثابت کند. دیدید به تیم ملی هم دعوت شد و فکر میکنم در جام ملت ها هم بازی کند. من کنار او راحت هستم و در اردوها هم اتاقی هستیم.

 

اهل شاخه که فصل را با تراکتورسازی آغاز کرد، به جدایی اش از این تیم پرداخت و گفت: بازی در تراکتور برای هرکسی افتخار است اما زمانی که آقای مهاجری با من تماس گرفت و گفت در ماشین سازی به تو نیاز بیشتری وجود ندارد، من تردیدی نکردم و رفتم آنجا. اول فصل هم با آقای مهاجری به تراکتور آمدم.

 

مدافع ماشین سازی در پاسخ به سوال ما راجع به تشویق کاشیما و پرچم ژاپن گفت: فکر میکنم این موضوع فقط برای کری خوانی و برهم زدن تمرکز پرسپولیسی ها بود و هیچ قصد و غرضی وجود نداشت. هواداران ما واقعا هواداران خوبی هستند.

وی افزود: هواداران واقعا حضور خیلی خوبی داشتند و این موضوع به ما دلگرمی می دهد. من روز اولی که آمدم اینجا انقدر هوادار نمی آمد اما رفته رفته که خوب بازی کردیم، هوادار هم به ورزشگاه آمد و دیدید که در هر سه بازی آخر استادیوم پر شده بود. از آن ها تشکر میکنم.

 

اهل شاخه در پایان گفت: می خواهم از آقای مهاجری تشکر کنم. ایشان خیلی تلاش می کنند و واقعا ماشین سازی با این مربی پیشرفت خواهد کرد.

 

نظر شما