شناسهٔ خبر: 29679021 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

امری: آرام هستیم و به کسب سه امتیاز دربی فکر می‌کنیم؛ ویژگی های شخصیتی پوچتینو در تاتنهام قابل شناسایی و مشاهده هستند

عرفان خزایی

پیش از دربی لندن میان آرسنال و تاتنهام، اونای امری در کنفرانس مطبوعاتی مربوط این مسابقه به سوالات خبرنگاران پاسخ داده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- سرمربی توپچی‌ها در رابطه با نخستین حضورش در دربی شمال لندن در مقابل تاتنهام به صحبت پرداخته است.

به نقل از وبسایت رسمی آرسنال، امری در زمینه مسائل مختلفی مانند ارزشیابی تاتنهام، مسوت اوزیل و دربی توضیح داده است. این مصاحبه به شرح زیر است؛

- آیا عملکرد امری بهتر از حد انتظار بوده است:

بازی متفاوتی در روز یک‌شنبه مقابل تاتنهام است ولی مسابقه دربی برای هر هوادار تفاوت دارد. اگرچه برای ما فرقی ندارد زیرا آرام و خونسرد هستیم و به کسب 3 امتیاز فکر می‌کنیم. در مسابقات گذشته مساوی کردیم و تاتنهام نیز 3 امتیاز بیشتر از ما کسب کرده است. برای آماده سازی این بازی سخت تلاش کرده و کارهای زیادی خواهیم کرد ولی باید بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

- آیا اوزیل در روز یک‌شنبه بازی می‌کند:

نمی‌دانم زیرا آخرین جلسه تمرینی فردا است ولی هر بازیکن با ویژگی و توانایی منحصر به فرد خود، مهم است. باید به کار آماده‌سازی و پیشرفت در عملکرد تیمی و کیفیت فردی، ادامه دهیم. با تمام بازیکنان برای این مسابقه آماده می‌شویم.

- انتظارات امری از تاتنهام در روز یک‌شنبه:

آن‌ها هر بازی را با آماده‌سازی مناسب انجام می‌دهند و به این فکر می‌کنند که مسابقات زیادی را در پیش دارند. اگرچه، ما بازی به بازی فکر می‌کنیم و مسابقه به مسابقه آماده می‌شویم. دربی روز یک‌شنبه، باتوجه به هوادارانمان و امکان کسب سه امتیاز، نکات مثبت بسیاری برای بالا بردن انگیزه ما دارد.

 - نتیجه بازی دربی:

همواره پیش از انجام یک مسابقه خوشبین هستم و فکر می‌کنم تنها امکان موجود، کسب پیروزی است.

 - مائوریسیو پوچتینو:

گاهی اوقات همدیگر را ملاقات می‌کنیم و قبلا بایکدیگر صحبت کرده‌ایم. رابطه میان ما خوب است.

- در رابطه با پوچتینو که امری را مربی‌ خارق‌العاده خطاب کرده است:

 هر مربی خواستار آن است که بهترین عملکرد را با تیم و بازیکنانش داشته باشد. سپس می‌خواهید که تیمتان نشان دهنده شخصیت شما باشد و فکر می‌کنم که ویژگی های شخصیتی پوچتینو در تاتنهام قابل شناسایی است. کارنامه حرفه‌ای پوچتینو هرساله در حال بهتر شدن است و باور دارم که تاتنهام یکی از بهترین تیم های حاضر در لیگ برتر جزیره است. آن‌ها مانند منچسترسیتی و چلسی هستند. در چهار و یا پنج سال گذشته که با پوچتینو کار کرده‌اند، تاتنهام بسیار پیشرفت کرده است.

- قابلیتی که پوچتینو را به یک مربی عالی تبدیل می‌کند:

 برای من، او مربی است که از دیگر مربیان احترام زیادی دریافت می‌کند. می‌توانم با نگاه کردن به بازی‌های تاتنهام و شخصیت او، چیزهایی یادبگیرم.

- چه مقدار مشتاق حضور در اولین دربی شمال لندن هستید:

من به هوادران فکر می‌کنم که با کسب یک پیروزی خاص، زندگی آن‌ها در روز یک‌شنبه را بسیار ویژه می‌کنیم. علاوه بر آن، می‌دانیم که وظیفه ما آماده شدن برای تقابل با یک تیم بزرگ و بازیکنانی باکیفیت، است. 

- نکته‌‌ای که باعث خاص و ویژه شدن اینچنین مسابقات می‌شود:

 هر بازی برای من خاص و ویژه است. احتمالا دربی برایم خاص‌تر است زیرا مسئولیت من به دلیل هواداران بیشتر است. البته به 3 امتیاز در لیگ نیاز داریم زیرا می‌خواهیم به تیم‌های بالای جدول مانند تاتنهام نزدیک شویم و این بازی یک چالش است.

 - جو و اتمسفر مسابقه چگونه خواهد بود:

خوب است. تمام بازی‌هایی که در امارات برگزار می‌شوند، مهم هستند. همواره با همراهی هوادرانمان در اینجا، جو و اتمسفر بزرگی وجود دارد. می‌دانم اگر دوستی از من بپرسد که آیا برای بازی یک‌شنبه بلیط[اضافی] دارم، این اتفاق غیرممکن است زیرا استادیوم پر می‌شود.

- آرسنال در جلسات تمرینی بر روی بهبود شرایط دفاعی خود کار کرده است: 

ما در حال انجام یک پروسه و پیشرفت کردن هستیم. می‌دانیم که به زمان نیاز داریم ولی اکنون از عکس‌العمل خود در تمرینات و مسابقات، راضی هستم. به طور مثال، دیروز موفق شدیم دروازه‌مان را بسته نگه‌داریم. هدفمان در مسابقه، پیشرفت کردن است. علاوه بر آن، باید به عملکرد خوبمان در فاز هجومی و حفظ این روند ادامه دهیم تا بهترین تیم از این نظر در لیگ برتر جزیره باشیم. اگرچه باید بهتر شویم و فرصت ایجاد موقعیت به حریف ندهیم.

- تا چه مقداری تحت تاثیر بازی امیل اسمیت رو و جو ویلوک قرار گرفته اید:

از ابتدای پیش فصل تاکنون با ما تمرین کرده‌اند و اکنون نیز هر روز با ما در جلسات تمرینی حضور دارند. می‌توانیم همانند دیروز به آن‌ها فرصت بازی بدهیم و این خوب است. سپس یک پروسه شکل می‌گیرد. گاهی اوقات آن‌ها خوب هستند ولی بعضی مواقع نمی‌توانند به علت سختی مسابقه نمایشی که باید را از خود نشان دهند، زیرا مسابقه بسیار سخت و دشوار است. البته می‌توانند از این سختی‌ها یادبگیرند و اعتماد به نفس و تجربه خود را بهتر کنند. دیروز در راه این پروسه قدم خوبی برداشتند و توانستند در بازی مقابل ورسکلا کمک ما کنند.

نظر شما