شناسهٔ خبر: 29663501 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

طرح اعضای جبهه پایداری در مجلس برای استیضاح ظریف / عضو هیات رئیسه مجلس: درخواستی برای استیضاح به دست ما نرسیده

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر در مجلس از تدوین طرح استیضاح محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در مجلس خبر داد و گفت: این طرح در حال تدوین است و قرار است در روز‌های آینده برای این طرح امضاء جمع آوری شود. وی ادامه داد: با توجه به اینکه آقای ظریف در چند روز گذشته اظهاراتی درباره وجود پولشویی گسترده در کشور عنوان کرده بود به وی تا امروز سه شنبه ۲۹ آبان فرصت داده شده بود که مدارک خود را در این باره در اختیار نمایندگان قرار دهد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طرح اعضای جبهه پایداری در مجلس برای استیضاح ظریف

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس از کلید خوردن طرح استیضاح وزیر امورخارجه در مجلس خبر داد.

به گزارش «انتخاب»، حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی،از تدوین طرح استیضاح محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در مجلس خبر داد و گفت: این طرح در حال تدوین است و قرار است در روزهای آینده برای این طرح امضاء جمع آوری شود.

وی که با تسنیم گفت و گو می کرد، ادامه داد: با توجه به اینکه آقای ظریف در چند روز گذشته اظهاراتی درباره وجود پولشویی گسترده در کشور عنوان کرده بود به وی تا امروز سه شنبه 29 آبان فرصت داده شده بود که مدارک خود را در این باره در اختیار نمایندگان قرار دهد.

نماینده شاهین شهر در مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه آقای ظریف مدارک خود را در این زمینه به نمایندگان ارائه نکرد نمایندگان نیز طرح استیضاح وی را تدوین و پس از جمع آوری امضاء تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌کنند.

یوسف نژاد : درخواستی برای استیضاح وزیر خارجه به هیئت رئیسه نرسیده است

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که درخواستی برای استیضاح وزیر امور خارجه تقدیم هیئت رئیسه مجلس نشده است.

علی اصغر یوسف نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ممکن است نمایندگان اظهاراتی را در مخالفت با صحبت‌های آقای ظریف مطرح کرده باشند اما هیئت رئیسه تقاضایی برای استیضاح آقای ظریف دریافت نکرده است.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما