شناسهٔ خبر: 29659976 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

دلخوری تیام از شفر!

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، مامه تیام فصل گذشته در استقلال عملکرد بسیار خوبی داشت و با گلزنی‌های متداوم خود نقش بسیار کلیدی در موفقیت آبی‌ها و به ویژه شخص شفر داشت. او علاوه بر گلزنی در لیگ، گل قهرمانی استقلال در جام‌حذفی را زد و نقش کلیدی در صعود استقلال در آسیا داشت. هنوز هت‌تریک فوق العاده او مقابل ذوب‌آهن در مرحله حذفی از یاد استقلالی‌ها نرفته است.

با این وجود شفر بعد از جدایی تیام از این بازیکن دلخور بود و اخیراً مصاحبه‌ای کرد که به گوش مامه رسید. مربی آلمانی در مصاحبه‌ای گفت: آن‌طور که روزنامه‌ها نوشته‌اند او یکی از بدترین بازیکنان لیگ امارات بوده است. شفر حتی گفت: «تیام در ۱۰ بازی فقط یک گل زده.» البته او دچار یک اشتباه فاحش شد چراکه تیام تا پیش از مصاحبه شفر دو گل زده بود و ۶ امتیاز برای تیمش کسب کرده بود. مامه به تازگی هم نقش اصلی را در برد سه امتیازی تیمش مقابل الوصل بازی کرد. یعنی او عملکردی موفق برای عجمان داشته و از ۱۶ امتیاز به دست آمده عجمان، در ۹ امتیاز آن نقش کلیدی داشته است. نزدیکان تیام می‌گویند این بازیکن به شدت از مصاحبه شفر دلخور است و اعتقاد دارد اگر قرار بود او هم درباره شفر و استقلال حرف بزند، می‌توانست چیزهای زیادی در جواب به این مربی بگوید.

اخیراً هم فتحی گفت: هیچ برنامه‌ای برای جذب تیام ندارند و این مسئله هم به گوش تیام رسیده است. او تأکید کرده تا یک سال و نیم دیگر با عجمان قرارداد دارد و اصلاً بحثی درباره بازگشتش نیست چراکه مسئولان باشگاه اماراتی هم از عملکردش به شدت رضایت دارند.

نظر شما