شناسهٔ خبر: 29648403 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبارکوتاه

صاحب‌خبر -

بازگشت کیانوش رستمی به اردوی تیم ملی

در جلسه با رییس کمیته ملی المپیک اختلافات کیانوش رستمی و علی مرادی حل شد و قرار است این وزنه بردار به اردوی تیم ملی بازگردد.
به گزارش ایسنا، پس از تنشهایی که بین کیانوش رستمی و فدراسیون وزنه برداری بر سر اعزام نشدن کیانوش رستمی به قطر کاپ پیش آمد، صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک از رستمی و علی مرادی دعوت کرد تا نشستی داشته باشند. در این نشست در مورد مسائلی پیش آمده صحبت شد و اختلافاتی که وجود داشت، حل شد.
در نهایت مقرر شد کیانوش رستمی در اردوی تیم ملی حاضر شود و تحت برنامه‌ها و سیاست‌های فدراسیون تمرینات خود را پیش ببرد و برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک ۲۰۲۰ آماده شود. رستمی مدتی است از کرمانشاه به تهران بازگشته و در سالن تمرینی فدراسیون تمرینات خود را انجام می‌دهد. پیش از این رستمی برای حضور در قطر کاپ که گزینشی المپیک است اعلام آمادگی کرده بود اما علی مرادی بیان کرد چون رستمی پس از اتمام مهلت ارسال اسامی اعلام آمادگی کرده بنابراین امکان اعزامش وجود ندارد.

احتمال بازگشت افشین پیروانی به پرسپولیس

افشین پیروانی در آستانه بازگشت به جمع قرمزهاست.
به گزارش خبرآنلاین؛ منابع خبری در باشگاه پرسپولیس می‌گویند افشین پیروانی که با محرومیت از سوی کمیته انضباطی روبرو شده بود و حالا کمیته استیناف تبرئه‌اش کرده، احتمالا به نیمکت این تیم باز می‌گردد. افشین قبل از محرومیت سرپرست پرسپولیس بود و حالا باتوجه به دوستی نزدیکش با برانکو احتمالا به جمع قرمزها برمی‌گردد.

 سیامک نعمتی مصدوم شد

وینگر تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین به یخ درمانی پرداخت.
به گزارش خبرآنلاین، در کنار تمام مشکلات پرسپولیس، امروز اتفاق دیگری نیز رخ داد که کمی نگران کننده به نظر می‌رسد.
گویا در تمرین پرسپولیس که پشت درهای بسته برگزار شد، سیامک نعمتی به یخ درمانی پرداخت و نتوانست به صورت کامل همراه با بازیکنان کار را ادامه دهد. اگر مصدومیت این بازیکن جدی باشد، پرسپولیسی‌ها مجبور به استفاده از یک بازیکن جوان و بی نام و نشان برای بازی در پست مدافع راست در بازی فردا مقابل ماشین سازی تبریز هستند.

مجبوریم بگوییم پول نگیر و کار کن!

سرمربی پارس جنوبی جم به شدت از وضعیت مالی تیمش شکایت دارد.
به گزارش خبرآنلاین؛ مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درست مثل فصل گذشته مشغول کسب امتیازات طلایی و جذاب از لیگ برتر است اما او می‌گوید با یک مشکل اساسی مواجه شده که باید خیلی زود حل شود. تارتار در این مورد گفت: «سیزده هفته از لیگ گذشته اما هنوز کادرفنی حتی یک ریال دریافت نکرده است. ما پولی نگرفتیم اما چون امتیازات خوبی گرفتیم و نتایج مهمی را رقم زدیم، طبیعتا پیشنهاداتی هم داریم. اتفاقا باید بگویم مذاکراتی هم داشتم و حرف هایی هم زدیم ولی دلم نمی‌آید تیمی که خودم ساختم را به این سادگی رها کنم و بروم. این بازیکنان لیاقت شان خیلی بیشتر از این حرف هاست. امیدوارم مسئولان بیایند و وضعیت مان را تغییر بدهند. دوست ندارم به همین سادگی از پارس جنوبی جدا شوم اما قانون به من این اجازه را می‌دهد از آنجا که پولی نگرفته ام، به راحتی قراردادم را فسخ کرده و به تیم دیگری بروم.»
این مربی جوان اضافه کرد: «هرگز فریب رده تیم های دیگر را نمی‌خورم. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم. امروز تیم پنجم جدول هستیم اما هر اتفاقی ممکن است پیش بیاید. تیم ما، شرایط خاصی دارد. بازیکنان با کمترین دریافتی، با تمام وجودشان بازی می‌کنند و امیدوارم این وضعیت همچنان ادامه داشته باشد. البته سخت است در این شرایط، به کسی بگویی پول نگیر و کار کن! به همین علت است که می‌گویم نباید انتظارات از تیم ما بیش از حد باشد.»

استوکس اجازه تمرین نگرفت

مهاجم ایرلندی تیم فوتبال تراکتورسازی در تمرین دیروز هم غایب بود.
به گزارش فارس، آنتونی استوکس حدود 10 روز در تمرینات این تیم غیبت داشت و به همین دلیل در بازی با پرسپولیس هم با تصمیم کادرفنی در لیست نفرات این تیم حضور نداشت.
استوکس در تمرین ریکاوری روز دوشنبه هم غایب بود تا کمیته انضباطی باشگاه در مورد او تصمیم بگیرد.
مهاجم ایرلندی تراکتورسازی در تمرین شرکت نکرد و هنوز باشگاه تراکتورسازی نظر نهایی را در مورد این بازیکن اعلام نکرده است.

توافق گودین با میلان

کاپیتان اتلتیکو مادرید با باشگاه میلان به توافق رسید.
به گزارش فارس، سایت «ilGiornale» ایتالیا خبر داد که دیگو گودین، کاپیتان اتلتیکو مادرید موافقت خود را برای انتقال به میلان اعلام کرده است.
گودین قرار است با قراردادی 2 و نیم ساله با دستمزد سالیانه 4 میلیون یورو راهی روسونری شود. اکنون کاپیتان روخی بلانکو منتظر پاسخ مسئولان باشگاه مادریدی برای این انتقال است.


دلخوری مامه تیام از وینفرد شفر


شفر یکجورهایی عملکرد مامه را در عجمان به تمسخر گرفته بود.
به گزارش خبرآنلاین؛ مامه تیام به شدت از وینفرد شفر دلخور است. او سال گذشته عملکرد خوبی در استقلال داشت ولی امسال به باشگاه عجمان پیوست. شفر اخیرا در مصاحبه ای گفت رسانه ها نوشته اند او یکی از بدترین بازیکنان فوتبال امارات بوده است. 
او همچنین با انتقاد از عملکرد این بازیکن گفت: «او در 10 مسابقه فقط یک گل زده!» البته شفر دچار یک اشتباهات محاسباتی شده بود چون او دو گل زده بود ، دو گلی که 6 امتیاز برای تیمش به همراه آورد. تیام اخیرا هم نقش اول را در برد سه امتیازی تیمش مقابل الوصل بازی کرد و حالا از مجموع 16 امتیاز کسب شده تیمش در 9 امتیاز نقش اول را داشته است. تیام گویا به خاطر مصاحبه شفر شدیدا از این مربی دلخور است و تاکید کرده توقع نداشت او چنین حرف‌هایی را علیه‌اش بزند.

برچسب‌ها:

نظر شما