شناسهٔ خبر: 29642558 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

در گفتگو با آنا؛

فاطمه مغنیه: ضربه سختی خواهید خورد اگر به ایران آسیب بزنید

دختر شهید عماد مغنیه تأکید کرد: اگر آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و متحدانشان بخواهند به پرچمدار مقاومت در منطقه آسیب بزنند، ضربه سختی خواهند خورد.

صاحب‌خبر -

گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا: سی‌ودومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی دوشنبه‌شب در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما پایان یافت. شرکت‌کنندگان در این کنفرانس از رهبر، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران به‌ دلیل پایداری و مواضع ثابتشان در قبال آرمان‌های عادلانه که در رأس آن آرمان فلسطین قرار دارد قدردانی و تحریم آمریکا علیه ملت ایران را محکوم کردند. همچنین از جامعه بین‌المللی خواستند که به این فشارهای ظالمانه تن در ندهند.

آنها به جمهوری اسلامی به‌ دلیل پیروزی‌های چشمگیر در زمینه‌های علم، سیاست، فناوری و به چالش‌کشیدن فشارهای اقتصادی و ایجاد نیروی بازدارنده در برابر هرگونه تجاوز احتمالی تبریک گفتند و این موفقیت را پیروزی همه ملت‌های مسلمان دانستند.

«فاطمه مغنیه»، دختر شهید «عماد مغنیه» در حاشیه حضور در مراسم اختتامیه این کنفرانس در گفتگو با خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا درباره تحریم‌های آمریکا و واکنش محور مقاومت به آن، گفت: «تنها موضوعی که می‌توانم بگویم این است که نه لبنان، نه فلسطین و نه هیچ‌یک از اجزای محور مقاومت در این اوضاع سخت ایران را تنها نمی‌گذارند؛ همان‌گونه که ایران حزب‌الله را در جنگ 33 روزه تنها نگذاشت».

وی افزود:‌‌ «من مطمئنم اگر آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و متحدانشان بخواهند به پرچمدار مقاومت در منطقه آسیب بزنند، ضربه سختی خواهند خورد. خون من از خون رهبری مقاوم است که درس ایستادگی را از سید حسن نصرالله و امام خامنه‌ای آموخته بود».

به گزارش آنا، در مراسم اختتامیه کنفرانس وحدت اسلامی، «فاطمه مغنیه» عبای مادرش را به مجمع تقریب مذاهب اسلامی و آیت‌الله «محسن اراکی»، دبیر کل این مجمع تقدیم کرد. از مادر شهید مغنیه به‌عنوان نخستین شیرزنی که پوشش اسلامی را در لبنان رواج داد، یاد می‌شود.

«فاطمه مغنیه» درباره این اقدام خود گفت: «من چادر مادر مقاومت را به شیخ اراکی دادم تا نمادی از حمایت مقاومت از نظام جمهوری اسلامی ایران باشد».

انتهای پیام/4106/4033/پ

نظر شما