شناسهٔ خبر: 29636655 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردار غیب پرور در دیدار با علما و مراجع تقلید:

تنها راه حفظ انقلاب مسجد محوری است/ کاهش آسیب های اجتماعی از اهداف اصلی بسیج است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ  پاسدار غلامحسین غیب‌پرور صبح امروز در دیدار آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به برنامه های سازمان بسیج اظهار داشت: طرح های اعتلایی با رویکرد خدمات اجتماعی در دستور کار قرار دارد و اقشار مختلف بسیج از سازندگی گرفته تا علمی و پژوهشی گام های خوبی در این زمینه برداشته اند.

 

وی افزود: در فرهنگ با مشکلات زیادی روبرو هستیم از سینما تا حوزه نشر باید ورود جدی داشته باشیم.

 

سردار غیب پرور ادامه داد: در حوزه نشر ۱۵۰ کتاب چاپ کردیم و علاوه بر این در حوزه انیمیشن نیز ورود پیدا کرده و کارهای خوبی را انجام داده ایم.

 

وی به همایش فعالان فضای مجازی اشاره کرد و بیان داشت: از فردا هزار فعال بسیجی به مدت ۳ روز در تهران گردهم می آیند و برنامه های مختلفی را در دستور کار دارند.

 

سردار غیب پرور ابراز داشت: در حوزه برنامه های تربیتی امسال توسعه حلقات صالحین نداشتیم اما به دنبال کیفی کردن بودیم و برای این منظور به پالایش پرداختیم.

 

وی طرح شهید بهنام محمدی را مورد توجه قرار داد و گفت: امسال طرح شهید بهنام محمدی را شروع کردیم و در این طرح به دنبال اتصال خانه، مدرسه و مسجد هستیم به طوری که در این طرح نوجوانان مومن و انقلابی تربیت خواهد شد.

 

وی همچنین در در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به فعالیت های عمرانی بسیج اظهار داشت: گروه های جهادی عرصه ای شده است تا جوانان مومن و متعهد به مردم خدمت کنند که بسیار اثرگذار است.

 

وی به برنامه های فرهنگی بسیج اشاره کرد و افزود: در زمینه های فرهنگی کارهای خوبی صورت گرفته به طوری که در عرصه فیلم، مستند، تئاتر، شعر و انیمیشن برنامه های خوبی در حال انجام است و از توصیه های علما و بزرگان در این زمینه بهره گرفته می شود.

 

سردار غیب پرور با بیان این که در زمینه آسیب های اجتماعی برنامه های خوبی صورت گرفته، تاکید کرد: در موضوع طلاق ورود جدی داشته ایم و هماهنگی خوبی با دستگاه های قضایی داشتیم به طوری که زوج های جوان قبل از ازدواج در بسیج مشاوره داده می شوند که قطعا نتیجه بخش خواهد بود.

 

وی افزود: در حوزه بین الملل هم به دنبال این هستیم که یک الگوسازی صورت گیرد و به عنوان مثال جشنواره باروت خیس را با محوریت مردم مظلوم یمن برگزار کردیم.

نظر شما