شناسهٔ خبر: 29602995 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

برنامه نود؛ ختم مجادله‌ها با یاشاسین ایران!

عادل فردوسی‌پور در برنامه امشب به اتفاقات هفته اخیر فوتبال ایران و حواشی دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، برنامه نود دوشنبه شب(پنجم آذرماه) از ساعت ۲۲:۳۵ آغاز شد که پرداختن به عدم حضور علیرضا بیرانوند در جمع برترین بازیکنان سال فوتبال آسیا، کیفیت پایین بازیکنان خارجی استقلال، مصاحبه جالب هاشم بیک‌زاده با حنیف عمران‌زاده به مناسبت خداحافظی این مدافع، گزارش مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر، حواشی دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی در گفت‌وگو با محمدرضا زنوزی و حمیدرضا گرشاسبی، پخش مستندی از ابراهیم چرخی و ... ازجمله بخش‌های این برنامه بود که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

 

 نظرسنجی

 

مخاطبان برنامه نود می‌توانند در پاسخ به سوال «کدام یک از این دو اتفاق بیشتر شما را خوشحال می‌کند؟»، یکی از گزینه‌های «موفقیت تیم محبوبتان» یا «ناکامی تیم رقیبتان» را انتخاب و ارسال کنند.

 

 

فردوسی‌پور در ابتدای برنامه به عدم حضور بیرانوند در جمع برترین‌های فوتبال و حسین طیبی در بین سه نامزد برتر سال فوتسال آسیا اشاره کرد و به انتخاب‌های عجیب AFC پرداخت.

 

عادل فردوسی‌پور,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,حواشی فوتبال

ماجرای عجیب انتخاب بهترین بازیکن سال آسیا

 

 

 آیتمی به قرعه‌کشی عجیب و گروه‌بندی فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا و همچنین غیبت علیرضا بیرانوند با وجود عملکرد درخشانی که طی یک سال اخیر در رقابت‌های باشگاهی و ملی به ویژه در جام جهانی روسیه داشت، در جمع برترین‌های سال فوتبال آسیا اختصاص یافته بود.

 

 آنچه در برنامه نود امشب می‌بینید:

 

- ماجرای بدهی چندین میلیاردی استقلال به بازیکنان خارجی.

- از گروه‌بندی عجیب لیگ تا انتخاب‌های سوال برانگیز برای بهترین‌های سال آسیا؛ تصمیمات بحث‌برانگیز AFC .

- غصه زندگی مردی که چند دهه دور زمین‌های فوتبال چرخید.

- یک بازی بدون گل، با حواشی و یک گل بحث‌برانگیز.

- ملاقات هاشم با حنیف.

 

 آیتمی به لحظات جالب هفته سیزدهم لیگ برتر اختصاص داشت.

 

 فردوسی‌پور اعلام کرد در نظرسنجی این برنامه به گزینه ۲ رای خواهد داد؛ او تاکید داشت بیشتر از آنکه از برد لیورپول خوشحال شود، از شکست منچستر یونایتد ابراز خوشحالی می‌کند.

 

 

باخت منچستر‌یونایتد دلچسب‌تر از برد لیورپول برای فردوسی پور

 

 

به مناسبت خداحافظی حنیف عمران‌زاده از فوتبال، گفت‌وگوی جذاب ضبط شده‌ای از او که توسط هاشم بیک‌زاده انجام گرفته بود، پخش شد.

 

 

مصاحبه متفاوت با حنیف عمران زاده به مناسبت خداحافظی

 

 

* ماشین‌سازی ۱ سپاهان ۱

 

نکات بازی

 

گلزنی ماشین‌سازی بعد از ۳۰۶ دقیقه.

ماشین‌سازی پس از ۴۰۷ دقیقه  دقیقه گل خورد.

فرناندو دخسوس ۶ بازی مقابل سپاهان و بدون پیروزی.

ششمین تساوی پیاپی ماشین‌سازی.

 

- کنفرانس مربیان

 

تکسیرا: سعی کردیم از کناره‌ها حمله و سانتر کنیم چون تیم مقابل در وسط بسته بازی می‌کرد؛ خدا را شکر در دقایق آخر به گل رسیدیم.

محمدرضا مهاجری: دو موقعیت خوب داشتیم و پیمان بابایی باید آن تک به تک را گل می‌کرد؛ گذشت و به بازیکنان و تماشاگران پُر شور خسته نباشید می‌گویم.

 

* پدیده ۱ سایپا صفر

 

نکات بازی

 

سایپا ۳ بازی بدون گل زده.

چهارمین پیروزی پیاپی پدیده.

 

- صحبت‌های یحی گل‌محمدی: در نیمه اول آنطور که باید و شاید کار نکردیم چون از شرایط مسابقات فاصله داشتیم؛ در نیمه دوم بیشتر توپ را در جریان گذاشتیم، از فضاها بهتر استفاده کردیم و از موقعیت به دست آمده بهره بردیم.

 

* پرسپولیس صفر تراکتورسازی صفر

 

نکات بازی

 

پرسپولیس ۱۱ بازی چهار مسابقه ناکام در گلزنی، بدترین آمار در پنج فصل اخیر.

تراکتورسازی پنج بازی بدون گلزنی مقابل پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی.

کلین‌شیت فروزان مقابل پرسپولیس پس از ۶ بازی.

 

- کنفرانس مربیان

 

محمد تقوی: نیمه دوم خیلی هوشمندانه تر از نیمه اول کار کردیم؛ واقعا برای من عجیب است که استادیوم آزادی چنین زمینی دارد؛ وقتی بچه‌ها گرم کردند، گفتند نمی‌توانیم در این زمین بازی کنیم؛ تیم ما روی زمین کار می‌کند؛ چمن ورزشگاه بلند که هیچ، مثل باتلاق بود؛ واقعا حیف است چنین زمینی در ورزشگاه آزادی باشد؛ تیمی به فینال آسیا می‌آید باید این زمین را داشته باشد؟؛ در نیمه دوم بازیکنان به شرایط زمین عادت کردند ولی نشد.

برانکو ایوانکوویچ: دیروز گفته بودم این بازی دربی است؛ دربی‌ها قانون خاصی ندارند و طبیعی بود که به دنبال برد باشیم؛ تراکتور نشان داد لیاقت بالای جدول را دارد؛ تلاش خود را کردیم ولی متاسفانه نشد، اما هیچ گله‌ای از بازیکنانم ندارم.

 

 

داربی سرخ ها با طعم خشونت و تساوی

 

* ترین‌های بازیکنان در هفته سیزدهم لیگ برتر

 

 

پاس: علی کریمی؛ شوت: عیسی آل‌کثیر؛، پاس کلیدی: وریا غفوری؛ نجات دروازه: فرزین گروسیان؛ قطع پاس: میثم مکوندزاده؛ دفع توپ: محمدحسین مرادمند؛ دریبل موفق: امید سینگ؛ تکل موفق: شجاع خلیل‌زاده؛ نبرد هوایی موفق: کی‌روش استنلی؛ خطای متحمل شده: کرار جاسم.

 

ترین های هفته سیزدهم لیگ برتر

 

* کارشناسی داوری با پیروز سیف‌الله‌پور

 

- پرسپولیس و تراکتورسازی

 

کف پای دانیال اسماعیلی‌فر روی پای شایان مصلح رفت و بازیکن تراکتورسازی باید کارت زرد می‌گرفت و نیازی به اخراج او نبود.

 

در صحنه تلویزیونی، چشمان عادی به ما می‌گوید که بدن احسان حاج‌صفی در آفساید بوده است.

پس از ارسال مسعود شجاعی، شجاع خلیل‌زاده آگاهانه به توپ ضربه نزد که در اعلام آفساید موثر باشد.

تصویر کالیبره و خطوط موازی با خط محوطه جریمه نشان می‌دهد احسان حاج‌صفی در آفساید نبوده است، اما نمی‌توان به تیم داوری این مسابقه انتقاد کرد چراکه اعلام آفساید در این صحنه بسیار سخت بود.

 

- پدیده و سایپا

 

علی دشتی دریبل زیدانی زد ولی برخورد مدافع پدیده با او به درستی پنالتی اعلام نشد.

 

- ماشین‌سازی و سپاهان

 

پس از ارسال کرنر سپاهان، کی‌روش استنلی به عقب حرکت می‌کند و در تلاش برای گرفتن پنالتی از بازیکن ماشین‌سازی است ولی پنالتی اتفاق نیافتاد که تصمیم داور درست بود، اما اخطار به عزیز معبودی و استنلی بخاطر درگیری فیزیکی و توقف بازی صحیح بود.

 

عزیز معبودی خطایی مرتکب نشد و یاسر همرنگ به اشتباه کارت زرد دوم را به او داد؛ ضمن اینکه ساسان انصاری شبیه‌سازی کرد.

 

بعد از پرتاب اوت خالد شفیعی، توپ به دست بازیکن سپاهان برخورد کرد و بعد از آن گلزنی داشت که تصمیم داور در اعلام خطای هند او درست بود.

 

گل سپاهان به درستی مردود اعلام شد.

 

مدافع ماشین‌سازی پس از پرتاب اوت خالد شفیعی خطایی مرتکب نشد.

 

وقت‌های اضافه مسابقه در نیمه دوم ۳ دقیقه و ۵۶ ثانیه بود که داور ۳ دقیقه اعلام کرد.

 

رفعتی: فوتبال، ریاضی نیست

 

داوود رفعتی، رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود اظهار کرد: اگر بخاطر داشته باشید، بازی پرسپولیس و ابومسلم در مشهد، یک توپی را زمانی که کمک داور بودم، گل گرفتم و آن روز شما(فردوسی‌پور) از محاسبات ریاضی استفاده کردید؛ آن روز گفتم فوتبال را نمی‌شود طبق ریاضیات قضاوت کرد؛ امروز هم می‌گویم با فیزیک و ریاضی نمی‌شود داوری فوتبال را انجام داد.

 

او ادامه داد: گل تراکتورسازی ۱۰۰ درصد آفساید بود؛ این تصاویر را که نشان می‌دهید، جوی علیه تماشاگران تراکتورسازی نسبت به فدراسیون فوتبال شکل می‌گیرد.

 

 زنوی: یاشاسین ایران

 

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود راجع به مردود اعلام شدن گل این تیم برابر پرسپولیس اظهار کرد: اشتباهات در داوری اجتناب‌ناپذیر است و ما جهت احقاق حق و اینکه اتفاقات درست نشان داده شود، حرف زدیم ولی از اینکه توجیه شود، ناراحت هستیم وگرنه داور، بازیکن و همه اشتباه می‌کنند؛ ما فقط به اینکه توجیه می‌شود، معترض هستیم؛ فقط بگویند گل بوده، همین.

 

او ادامه داد: فیفا و قانون برای صحنه گل ما چه می‌گویند؟ آنها می‌گویند اگر دو بازیکن موازی باشند، گل مهاجم درست است.

 

زنوزی درباره در دست داشتن پرچم ژاپن توسط تماشاگران تراکتورسازی مقابل پرسپولیس ابراز کرد: اگر بازی‌های تبریز را هم نگاه کنید، این پرچم بوده است؛ قبل از آنکه پرسپولیس با کاشیما آنتلرز ژاپن بازی کند این اتفاق می‌افتاد؛ هفته سوم ما تماشاگر داشتیم و قبلا از آن محروم بودیم.

 

مالک باشگاه تراکتورسازی اضافه کرد: نمی‌خواهیم جو شکسته شود؛ ما می‌خواهیم در فضای فوتبال به این مشکلات پرداخته شود؛ واقعا تریبون و افراد مختلف برای پرسپولیس و استقلال نظر می‌دهند ولی فقط صدای تیم‌های شهرستانی شنیده نمی‌شود و حق‌شان را می‌خورند.

 

او در خصوص ادامه کار یا رفتن استوکس از تراکتورسازی گفت: سعی می‌کنیم، اقدامی انجام دهیم تا بماند؛ مباحث برای فردا مانده و مدیریت با او صحبت می‌کند، اما اصول باشگاه از هر چیزی مهم‌تر است.

 

مالک باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: از روزی که من به تراکتورسازی آمدم، سعی کردم جو یک مقدار ناهمزا در فوتبال، به ویژه در تراکتور بشکنم؛ مهمان‌نوازی کنیم و سعی داشته باشیم از تمام تیم‌هایی که به تبریز می‌آیند یا مهمان‌شان هستیم، جو سالمی ایجاد کنیم؛ حتی امروز قول می‌دهم با توجه به اینکه پرسپولیسی‌ها و هواداران‌شان در بازی دیروز شروع کننده حواشی بودند، مهمان‌نوازی کنیم.

 

او تصریح کرد: باز هم از تماشاگران خودمان تشکر و تقدیر می‌کنم که واقعا نجابت به خرج دادند و مشکل چندانی به وجود نیاورند؛ پرسپولیسی‌ها هم اگر این هفته به تبریز بیایند، از آنها مهمان‌نوازی می‌کنیم ولی به شرطی که ما هم به تهران می‌آییم، جوی نباشد.

 

زنوزی راجع به مالکیت‌اش در باشگاه‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی گفت: برای مسابقات هر دو تیم به ورزشگاه می‌روم؛ دفعه قبل هم گفتم؛ می‌خواهید همین فردا ماشین‌سازی را تعطیل کنم تا لیگ ۱۵ تیمی شود؟ قبلا گفتم اگر هر کسی خریدار ماشین‌سازی است، بیاید تا تیم را به او بدهیم؛ بسم الله؛ شما بازی ماشین‌سازی و تراکتور را دیدید؟

 

او عنوان کرد: شما ابتدا این را حل کنید که مالکیت یک تیم نمی‌تواند یک جایی باشد که اداره کل و تمام ورزش و فوتبال کشور زیر نظرش داشته و در اختیارش باشند؛ مشکل ما این است که وزارت ورزش مالکیت پرسپولیس و استقلال را دارد؛ مالکیت ما برای دو باشگاه است ولی استقلال و پرسپولیس فدراسیون، سازمان لیگ، کمیته انضباطی و ... دست‌شان است و هر کاری دوست دارند، خودشان انجام می‌دهند.

 

مالک باشگاه تراکتورسازی راجع به حضور تماشاگران این تیم بیش از ظرفیت تعیین شده در ورزشگاه آزادی گفت: در ایران قضیه ۱۰ به ۹۰ شدنی نیست؛ مگر مقابل سایپا و پیکان می‌شود تماشاگران پرسپولیس یا استقلال ۱۰ درصد باشند؟ ما مشکلی نداریم در تبریز تماشاگران پرسپولیس بیش از ۱۰ درصد باشند؛ هر تعداد تماشاگر باشند در ورزشگاه جا می‌دهیم و پذیرایی هم می‌کنیم؛ حتی ما حاضر هستیم این هفته در ورزشگاه بنیان دیزل بازی کنیم.

 

زنوزی یادآور شد: در بازی ما و پرسپولیس پرچم کرواسی هم در ورزشگاه بود؛ اگر آن پرچم بخاطر برانکو بود، پرچم ژاپن را هم تماشاگران ما برای سوگیتا آوردند؛ خدمتی که خودم به تیم ملی کردم، کمتر بوده است؟ وظیفه‌ام را انجام دادم؛ یاشاسین ایران، یاشاسین آذربایجان.

 

صحبت های زنوزی درباره حواشی هفته گذشته لیگ برتر

 

گرشاسبی: پرسپولیسی‌ها حواشی را شروع نکردند

 

حمیدرضا گرشاسبی، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود ابراز کرد: آقای زنوزی مطالبی گفتند که شروع کننده حواشی پرسپولیسی‌ها بودند؛ خود ایشان به اتفاق تعداد زیادی از عزیزان ما از تراکتورسازی در جایگاه ویژه حضور داشت و تمام صحنه‌ها را به ریز دیدند.

 

او ادامه داد: ۱۰ درصد سهم تماشاگران تراکتورسازی بود ولی وقتی دیدیم بیش از آن ظرفیت حضور یافتند، ما مهمان‌نوازی کردیم و نگفتیم باید این تعداد کم شود تا بازی ادامه یابد؛ لذا پرسپولیس همیشه مهمان‌نوازی خود را نشان داده و نمونه آن گرفتن جام اخلاق از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

 

گرشاسبی با بیان اینکه هیچ وقت شروع کننده درگیری‌ها نبودیم، گفت: همیشه تماشاگران ما صبوری کردند، تا اینکه آن هواداران پرچم ژاپن را در پایتخت ایران نشان دادند؛ ان‌شاالله این قولی که آقای زنوزی در مهمان‌نوازی تبریز داشتند، اجرا شود.

 

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: خود ما هر برنامه‌ای در هر قسمتی از سکوها می‌بینیم، پیگیر می‌شویم و تذکر می‌دهیم و ان‌شاالله آقای زنوزی اتفاقاتی که دیدند را به این شکل پوشش ندهند و پیگیری کنند؛ ما به دنبال کاهش تنش‌ها هستیم؛ من از خطاهای تماشاگران پرسپولیس نباید چشم‌پوشی کنم چراکه نباید زیاد شود.

 

او در خصوص اعتصاب امروز بازیکنان پرسپولیس اذعان کرد: تحت هیچ عنوان اعتصاب نکردند؛ بدنسازی داشتند و دلیل عدم تمرین همین موضوع بوده است؛ سید جلال به موضوع پرچم‌های بازی با تراکتورسازی اشاره داشت و گفت این موضوع روی اعصاب بازیکنان بود؛ خود سید جلال این اتفاق تکذیب کرد و گفت ما بدنسازی داشتیم.

 

گرشاسبی در مورد قانون بازنشستگی و حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: تا پانزدهم آذرماه تکلیف ما مشخص می‌شود؛ باید وزارت ورزش و جوانان راجع به این موضوع صحبت کنند چراکه پیگیر مسائل قانونی آن هستند.

 

او در پایان و در پاسخ زنوزی گفت: ما هم باید یاشاسین تهران بگویم؛ یاشین ایران را هم که آقای زنوزی گفتند.

 

ماجرای اعتصاب بازیکنان پرسپولیس از زبان گرشاسبی

 

 

* کلیپی راجع به بلیت فروشی‌های اینترنتی بدون سر و سامان در ایران به ویژه در جریان دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیما آنتلرز پخش شد.

 

 

نابسامانی و قصه تکراری بلیط فروشی الکترونیکی

 

* استقلال خوزستان صفر استقلال تهران ۱

 

نکات بازی

 

روح‌الله باقری تنها بازیکن استقلال تهران که در این فصل در مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم گلزنی کرده است.

 

استقلال خوزستان ۱۳ هفته و ۷ باخت؛ ضعیف‌ترین عملکرد این تیم در تاریخ لیگ برتر.

رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی شفر در اهواز.

 

- کنفرانس مربیان

 

کریم بوستانی: من در خوابگاه بودم و بعد از حواشی شب قبل از مسابقه رفتم ولی گفتند که امروز مقابل استقلال سرمربی باشم؛ الان هم منتظر تصمیم‌گیری مسؤولان باشگاه هستیم.

 

وینفرد شفر: هر زمان که می‌خواهیم مقابل تیم‌هایی که شرایط یکسانی ندارند و از نظر اسم و موقعیت در جدول پایین‌تر هستند، تحت فشار هستیم تا برنده شویم؛  ۶-۵ موقعیت گل داشتیم و البته در صحنه گل خوش شانس بودیم؛ فوتبال خوب و یک ضرب، دو ضرب ارائه دادیم و فرصت‌هایی به وجود آوردیم.

 

۳ امتیاز امیدوارکننده از برادر خوزستانی برای استقلال

 

* مستند جذابی از ابراهیم چرخی، لیدر سابق فوتبال ایران پخش شد و در آن مصاحبه‌هایی از امیر قلعه‌نویی، علی پروین، فرشاد پیوس و ... انجام گرفته بود.

 

از دستیاری قلعه نویی تا دیدار علی پروین با ابراهیم چرخی

 

* پیکان ۲ فولاد ۳

 

نکات بازی

 

حسن بیت‌سعید بیشترین گل خود در لیگ برتر را به پیکان زده است؛ ۴ گل.

 

عیسی آل‌کثیر بیشترین گل خود را در لیگ برتر به فولاد خوزستان زده است؛ ۴ گل.

 

پیکان در چهار مسابقه اخیرش در هر مسابقه حداقل دو گل خورده است.

 

پیکان در هر سه بازی اخیرش در ۱۵ دقیقه پایانی دو گل خورده است.

 

پیروزی فولاد پس از هشت مسابقه در لیگ برتر.

 

پیکان برای نخستین بار در تاریخ لیگ برتر با مجید جلالی چهار شکست پیاپی خورد.

 

پیکان رکورددار باخت در تاریخ لیگ برابر فولاد با ۱۲ شکست.

 

- کنفرانس مربیان

 

عزیز فریسات: خدا را شکر در شرایط حساس بچه‌ها به بازی برگشتند، دو گل زدند و به برد رسیدند.

حمید مطهری: نیمه اول برخلاف روند بازی گل خوردیم ولی در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم، فوتبال خوبی ارائه دادیم؛ راجع به گل‌هایی که خوردیم نمی‌دانم چه بگویم؛ واقعا وحشتناک بود.

 

* ذوب‌آهن صفر پارس جنوبی ۱

 

مهدی تارتار: بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم؛ در ادامه هم نمایش خوبی داشتیم و حریف را کنترل کردیم؛ بچه‌ها جانانه دفاع کردند.

 

علیرضا منصوریان: هر تیمی می‌خواهد برنده باشد، باید به گل برسد؛ حالا می‌خواهد پنالتی باشد؛ به پارس جنوبی تبریک می‌گویم.

 

 

* گزارشی از خریدهای بازیکنان بی‌کیفیت خارجی استقلال و بدهی ۲۵ میلیارد تومانی که آنها روی دست این باشگاه گذاشتند، پخش شد.

 

 

 

هزینه سنگین بازیکنان خارجی برای استقلال

 

 

* کارشناسی داوری

 

 

- استقلال خوزستان و استقلال تهران

 

محمد دانشگر خطایی روی مهاجم استقلالخ وزستان انجام نداد و تصمیم داور در عدم اعلام پنالتی درست بود.

 

- پیکان و فولاد خوزستان

 

داور به درستی خطای پنالتی روی عیسی آل‌اکثیر را اعلام نکرد.

کارت زرد به پیمان شیرزادی کفایت می‌کرد چراکه در لحظه آخر پای خود را جمع کرد.

برخورد توپ به دست دورقی به درستی پنالتی اعلام نشد.

 

- ذوب‌آهن و پارس جنوبی جم

 

توپ به دست مدافع ذوب‌آهن برخورد کرد و داور تصمیم درستی در اعلام پنالتی داشت.

 

* آیتمی به عملکرد لژیونرهای فوتبال ایران طی یک هفته اخیر اختصاص داشت.

 

 

بررسی عملکرد لژیونرها در هفته گذشته

 

* سپیدرود صفر نفت مسجدسلیمان ۱

 

نکات بازی

 

اولین باخت و گل خورده سپیدرود با علی کریمی.

 

دومین پیروزی پیاپی خارج از خانه نفت مسجدسلیمان.

 

- کنفرانس مربیان

 

علیرضا مرزبان: گلی که زدیم، فشار سپیدرود را زیادتر کرد؛ آنها شانس‌های خوبی روی ضربات ایستگاهی داشتند ولی ما هم در ضد حملات موقعیت‌هایی به دست آوردیم که می‌توانست بازی ۵ بر ۴ به سود ما باشد یا مساوی شود؛ خوشحال هستیم به این برد رسیدیم.

 

علیرضا امامی‌فر: این ریسک را پذیرفتیم تا حملات زیادی داشته باشیم؛ موقعیت هم به حریف دادیم و خوش‌شانس بودیم گلی نخوردیم؛ از طرف دیگر می‌توانستیم به حداقل گل برسیم و مساوی کنیم.

 

* صنعت نفت ۱ نساجی ۱

 

نکات بازی

 

میلاد جهانی به اندازه کل فصول بازی خود در لیگ برتر گلزنی کرده است؛ ۳ گل.

چهارمین تساوی پیاپی صنعت نفت.

 

- کنفرانس مربیان

 

مهدی هاشمی‌نسب: یکی از تاکتیک‌های ما این بود که بسته بازی کنیم؛ بازتر از آن چیزی که فکرش را می کردیم، بازی کردیم؛ تمام زحماتمان در دقیقه ۹۲ هدر رفت.

 

پائولو سرجیو: بازی خوبی انجام دادیم؛ از فضاها استفاده کردیم؛ بازی خیلی خوبی بود ولی بخاطر یک اشتباه روی یک ضربه ایستگاهی به برد نرسیدیم.

 

* در بخش چنی روزی، دیدار خاطره انگیز پرسپولیس ۵ - فجرسپاسی ۱ در فصل ۸۴-۸۳ پخش شد.

 

خاطره انگیزهای لیگ برتر در چنین روزی

 

 

* کارشناسی داوری

 

- سپیدرود و نفت مسجدسلیمان

 

برخورد کوروش ملکی و مهاجم صنعت نفت به درستی پنالتی اعلام نشد.

در دقیقه ۳۹ کمک داور اول تصمیم اشتباهی در اعلام آفساید مهاجم صنعت نفت داشت.

 

- صنعت نفت و نساجی

 

جاسم کرار در برخورد با ممشلی بزرگنمایی کرد و باید کرمانشاهی به دلیل تمارض به او اخطار می‌داد.

گل دوم نساجی به درستی آفساید تشخیص داده شد.

 

 

* ترین‌های هفته نهم لیگ برتر

 

- حرکات تکنیکی: مهدی قائدی، مگنو باتیستا، مهرداد محمدی، رضا درویشی، محمدرضا مهدوی، طالب ریکانی، احمد موسوی، شایان مصلح، آرش رضاوند، حسین ابراهیمی، محمدرضا خلعتبری و اشکان دژاگه.

 

- تیرک دروازه: احسان حاج‌صفی (مقابل صنعت نفت).

 

- کار تیمی: پدیده (برابر فولاد خوزستان).

 

- خشونت: شجاع خلیل‌زاده (مقابل پیکان).

 

- موقعیت از دست رفته: مرتضی تبریزی (برابر سایپا).

 

- پاس گل: محمد قاسمی‌نژاد (مقابل فولاد).

 

- مهار: محمد حسین اکبرمنادی (برابر استقلال تهران).

 

- گل: علی دشتی (مقابل استقلال تهران).

 

* خلاصه‌ای از دیدار تیم‌های ملی ایران و ونزوئلا که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، پخش شد.

 

* نتیجه نظرسنجی

 

حدود یک میلیون و ۵۴۱ هزار نفر در نظرسنجی این هفته برنامه نود شرکت کردند که بیش از ۸۴ درصد اعلام کردند از موفقیت تیم مورد علاقه‌شان خوشحال می‌شوند، تا اینکه تیم رقیب‌شان شکست بخورد.

 

برنامه نود این هفته ساعت ۰۱:۵۲ بامداد سه‌شنبه، ششم آذرماه خاتمه یافت.

 

 

نظر شما