شناسهٔ خبر: 29601210 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کارواخال: می خواهیم از بازی فردا مقابل رم، پیروز شدن را آغاز کنیم

حسین بیجاری

دنی کارواخال به آنالیز بازی رئال مادرید که فردا شب از هفته پنجم لیگ قهرمانان انجام خواهد شد، پرداخت.

صاحب‌خبر -

طرفداری- رئال مادرید از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب مقابل آاس رم قرار خواهد گرفت. 

به گزارش آ اس، کارواخال در مصاحبه خود پیش از بازی مقابل رم گفت:

الان وقت آن است که کم حرف بزنیم و زیاد تمرین کنیم، نه فقط در قالب جملات. ما در ماه نوامبر هستیم و الان زمان مناسبی برای جنگیدن برای هر چیزی است.

مقابل رم چگونه قرار خواهید گرفت؟

در بازی قبل و بعد از مصدومیت ادریوزولا، به میدان رفتم. با وجود مصدومیت و گرم نکردن، از نظر بدنی مشکلی نداشتم. از بازگشت به زمین مسابقه خوشحال بودم زیرا اینجا در شادترین حالت هستم.

پیروزی با 11 جنگجو در زمین مسابقه اتفاق می افتد؟

هنگامی که مربی به شما می گوید، شما باید توپ را به گردش درآورید. شما باید آرام باشید و طرز مدیریت بازی را بدانید. این ترکیب همان چیزی است که شما را به موفقیت می رساند.

سرخیو راموس پس از شکست مقابل ایبار خیلی ناراحت بود. آیا شما خودتان عملکرد خود را نقد کرده اید؟

امروزه، تیم های فوتبال بسیار نزدیک شده اند. اگر شما بهترین عملکرد خودتان را نداشته باشید، نمی توانید همه بازی ها را پیروز شوید. ما باید در زمین نشان دهیم که می خواهیم پیروز شویم. در ماه نوامبر هستیم و زمان برای جنگیدن دوباره برای هر چیزی وجود دارد. می خواهیم از بازی فردا مقابل حریف سرسخت و پیچیده، پیروز شدن را آغاز کنیم.

 

آیا زمین مسابقه در شرایط بدی است؟ آیا این به رئال مادرید ضربه می زند؟

من هنوز آن را ندیده ام. اگر چمن ورزشگاه در شرایط مناسب نیست، برای هر دو تیم این وضعیت وجود دارد. امیدوار هستم که چمن در بهترین وضعیت باشد.

چرا شما در لالیگا خوب پیش نمی روید؟

اگر من می دانستم که چه اتفاقی برای تیم افتاده است، به شما می گفتم. ما می خواهیم در همه بازی ها پیروز شویم. اما گاهی اوقات، مسائل خوب کار نمی کند. بازی کردن در این باشگاه آسان نیست. تمام تیم ها، زمان بازی مقابل رئال مادرید را در تقویم خود، پررنگ می کنند. هنوز در ماه نوامبر هستیم و خیلی چیز ها برای گفتن داریم.

انتظار رویارویی مقابل چه تیمی را دارید؟

بازی در بالاترین سطح (دشواری)، همه ما مشاهده کردیم که در فصل پیش، رم تا مرحله نیمه نهایی رقابت ها پیش رفت. باید خیلی متمرکز باشیم و بدون ترس و اضطراب

تو از لوپتگی دفاع کردی. آیا با آمدن سولاری، تغییری حس کردی؟

من فکر می کنم که این صحبت ها با هم هم خوانی ندارند. لوپتگی دیگر در مادرید حضور ندارد و در فوتبال، نتایج مهم هستند. اگر نتایج خوب رقم نخورد، ماندن در مادرید سخت خواهد بود. سولاری به ما اعتماد به نفس را منتقل می کند و من مطمئن هستم که با او کارهای بزرگی انجام خواهیم داد.

آیا انتظار رم متفاوتی نسبت به بازی رفت را دارید؟

من فکر می کنم که آن ها به ما فشار خواهند آورد. آن ها در ورزشگاه خود بازی می کنند. ما باید برای این راه حلی پیدا کنیم. ما با مربی، تمرین بسیار کرده ایم.

نظر شما