شناسهٔ خبر: 29558335 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ماشین پلیس مسروقه سر صحنه فیلم پیدا شد

پلیس فیلادلفیا ماشین پشتیبانی پلیس نیویورک را که برای استفاده در مراحل فیلم‌برداری یک فیلم سینمایی به سرقت رفته بود کشف و توقیف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از واشنگتن تایمز، پلیس فیلادلفیا ماشین پشتیبانی پلیس نیویورک را که برای استفاده در مراحل فیلم‌برداری یک فیلم سینمایی به سرقت رفته بود کشف و توقیف کرد.

این ماشین که برای فیلم‌برداری جای چندین سوراخ گلوله روی آن طراحی و ایجاد شده بود و شیشه ضدگلوله جلو و عقب آن نیز شکسته شده بود نظر پلیس گشت فیلادلفیا را به خود جلب کرد و پس از تعقیب و گریز بالاخره متوقف شد. پس از پیگیری مشخص شد که این خودروی پلیس یکی از لوازم صحنه فیلمبرداری یک فیلم سینمایی بوده که توسط یک سارق ربوده شده است.

این خودروی پلیس برای فیلم درام پلیسی «۱۷ پُل»(17 Bridges) استفاده می‌شده و هنرپیشگان فیلم معروف و موفق «پلنگ سیاه» همچون «چادویک بازمن» و «سیِنا میلر» در آن ایفای نقش کرده‌اند. فیلم‌برداری این پروژه از ماه سپتامبر در فیلادلفیا آغاز شده است.

پلیس می‌گوید این خودرو در منطقه «چستر کاونتی» در غرب فیلادلفیا به سرقت رفته است و سارق موفق به فرار شده و هنوز نتوانسته‌اند او را دستگیر کنند.

انتهای پیام/

نظر شما