شناسهٔ خبر: 29548252 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

کیهان و خوانندگان

صاحب‌خبر -



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* هفته وحدت را از طریق این ستون به همه وحدت‌آفرینان شیعه و سنی در داخل و خارج کشور تبریک عرض می‌کنم. باشد که در سایه این وحدت چشم دشمنان امت اسلامی کور شود.
6263---0938
* واقعاً خنده‌دار است که وزیر امور خارجه کشورمان می‌خواهد جلوی بهانه آمریکا را بگیرد در حالی که رئیس‌جمهور اوباش شیطان بزرگ به صراحت ملت ایران را تروریست معرفی می‌کند! واقعاً پافشاری بر تصویب CFT و FATF برای گرفتن بهانه از دست شیطان بزرگ است؟
باستانی- تهران
* چقدر خوب بود که دولتمردان جواب بی‌حرمتی‌ها و غلط‌های زیادی وزیر خارجه انگلیس را قبل از ترک خاک کشورمان به او می‌دادند تا این دشمنان حساب دستشان بیاید و ایران و ایرانی را تهدید نکنند.
0292---0915
* آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان وقتی در خاک خودمان این‌گونه در برابر همتای بی‌تربیت انگلیسی خضوع می‌کند تصور بفرمایید در خارج از کشور چه اتفاقی می‌افتد! امیدواریم مردم در انتخابات آینده با نقش‌آفرینی آگاهانه خود عزت را به دولت و دستگاه‌های حکومتی برگردانند.
5485---0912
* به نظرم مقصر وزیر خارجه انگلیس خبیث نیست که با زبان تهدید سخن می‌گوید بلکه مشکل در دستگاه دیپلماسی ماست که دشمنان فهمیده‌اند می‌شود بر سر آنها داد زد و امتیاز گرفت!
0049---0911
* تا مادامی که وزارت امور خارجه و آقای روحانی نپذیرند این مردم ایران هستند که از آمریکا و انگلیس و اروپا طلبکارند نباید انتظار داشت اوضاع کشور سر و سامان بگیرد.
4848---061
* رهبر معظم انقلاب به دولتمردان گفته بودند که نباید به اقدامات و وعده‌های برجامی اروپا خوشبین بود و اقتصاد کشور را به آنها گره زد. کاش دولت و آقای ظریف به جای اتهام زدن به نظام به نصیحت‌های رهبر فرزانه انقلاب گوش می‌دادند و کشور را این قدر معطل نگه نمی‌داشتند.
8244---0919
* دولت و آقای ظریف با یک دست کاسه شکسته و خالی برجام را به طرف اروپایی‌ها گرفته و با دست دیگر طرح‌های خطرناک FATF و CFT را به مجلس می‌دهند! دیروز برای گرفتن بهانه از شیطان بزرگ راکتور اراک را بتن ‌ریختند و سانتریفیوژها را کندند و امروز با تهمت پولشویی می‌خواهند قدرت دفاعی و اقتصادی کشور را مختل کنند!
0563---0915
* وقتی سفارت کانادا گفت، در تمام سال‌های پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گزارش اطلاعاتش از کشورمان را مرتب به آمریکا می‌داده است، قطعاً تأسیس دفتر اروپا در تهران به معنی اضافه شدن به دفاتر جاسوسی آنهاست ولی گویا برای دستگاه دیپلماسی ما وجود یک نفر کم و زیاد جاسوس فرقی نمی‌کند؟!
8895---0919
* یکی از نمایندگان مجلس در مصاحبه‌ای اعلام کرد سال گذشته حدود 800 نفر از مدیران شرکت نفت بازنشسته شدند که هر کدام 250 میلیون تومان پاداش بازنشستگی دریافت کرده‌اند، برخی از آنها نیز مجدداً دعوت به کار شده‌اند! در ضمن در برخی وزارتخانه‌ها بعضی افراد تا 900 میلیون تومان پاداش گرفته‌اند و بازنشسته شده‌اند! واقعاً جای بسی تأسف است. پس دستگاه‌های عریض و طویل نظارتی بازرسی چه می‌کنند؟! آیا این عدالت است یکی با 30-40 و یکی با 250 و 900 میلیون بازنشسته شود؟!
سوری
* رطب خورده منع رطب چون کند! رئیس‌جمهور در حالی که بارها با واژه‌های تند منتقدین خود را مخاطب قرار داده، روز پنجشنبه 97/9/1 با صدای بلند گفت، چرا با صدای بلند با هم حرف می‌زنیم و چرا پرخاش می‌کنیم!
دولابی
* جناب آقای شریعتمداری! سلام. شکایت از شما نشانه حقانیت شما و روزنامه وزین کیهان می‌باشد. بنده به عنوان یک بسیجی از شما حمایت می‌کنم. از قول امثال بنده از قاضی دادگاه بپرسید؛ به شکایت ما از رئیس‌جمهور به خاطر توهین و افترا و نقض حقوق شهروندی هم رسیدگی می‌کند؟! از زحمات شما و همکارانتان در روزنامه وزین کیهان هم تشکر می‌کنم و از خداوند موفقیت روزافزون برایتان آرزومندم.
 8412---0912
* نقد دولت توسط منتقدین کاری مفید و ارزشمند است و اگر جلوی نقد گرفته شود و منتقدین مرتب به دادگاه کشیده شوند اشتباهات زیادتر شده و به منزله آتش زیر خاکستر عمل خواهد کرد. به همین دلیل نقدهای روزنامه کیهان را کاری مفید می‌دانم و می‌پسندم.
5261---0918
* آقای ظریف مرتب تکرار می‌کند ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا چون دستاوردی از برجام نداشته از آن خارج شده است. عرض می‌کنیم آیا متوقف کردن توان هسته‌ای کشور و خارج شدن نزدیک به 11 هزار کیلو اورانیوم غنی شده پنج درصد و تعطیلی تأسیسات هسته‌ای  کشور و کلا توقف غنی‌سازی صنعتی برای تامین نیروگاه‌های هسته‌ای ایران برای آمریکا دستاورد نیست؟
رجبی
* چرا کسی وزیر نفت را به دلیل خارج کردن کارت سوخت و وارد کردن خسارت سنگین به کشور در اثر این تصمیم غلط و لج‌بازی با دولت گذشته توبیخ نمی‌کند؟ با چه رویی دوباره درصدد احیاء کارت سوخت برآمدند!
0220---0935
* پیشرفت‌هایی مثل ساخت خودروی طوفان که هم ضدمین است و هم تا عمق 1/5 متر زیرآب حرکت می‌کند و در صورت پنچری تا 50 کیلومتر توان حرکت دارد و ... و نیز ساخت موشک نقطه‌زن، هواپیمای جنگی، سلاح و... به برکت وجود ولایت در رأس فرماندهی کل قواست ولی متاسفانه به علت ساختار دولت و وجود افراد نفوذی، غارتگر، باندباز و... در صنعت خودروی داخلی، چنین پیشرفت‌هایی مشاهده نمی‌شود و همیشه با کمبودها و عدم رشد روبرو هستیم. ان‌شاءالله روزی فرا برسد که صنعت خودروی ما از نیروهای مسلح یاد بگیرند و به استقلال  برسند و وابسته به غرب نباشند.
احمدزاده
* از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور سپاسگزارم که موفق شدند تعدادی از اختاپوس‌های اخلال‌کننده در اقتصاد جامعه را به دام بیندازند و با محاکمه و اعدام آنان تا حدودی آرامش به کشور برگردد. امیدواریم این مبارزه با فساد و فاسدان بی‌امان ادامه پیدا کند.
1382---0915
* دادن امتیازات متعدد به اروپا موجب نشد تا آنها به تعهدات هسته‌ای‌شان عمل کنند در عین حال که سود زیادی هم از برجام بردند رفتارهای ضدایرانی‌شان را شدت بخشیدند. آیا بهتر نیست این برجام لعنتی را کنار بگذاریم؟
1125---061
* تهدید نظام توسط دبیر انجمن خودروسازان پراید که کارخانه‌ها را تعطیل و کارگران روانه خیابان می‌شوند مشابه تهدید سال گذشته دراویش داعشی خیابان پاسداران است. چرا اجازه چنین جسارت‌هایی داده می‌شود؟
5364---0912
* به برکت دولت تدبیر و امید بلیط برخی قطارهای تهران-مشهد به پانصدهزارتومان افزایش یافته است!  جناب رئیس‌جمهور! من قول خودتان خطاب به آقای رئیسی را به خودتان می‌گویم که «مشهد را از ما نگیرید».
محمد میرزاجانی-تهران
*  شورای شهر تهران و ناتوانی در انتخاب سومین شهردار تهران متاسفانه فرصت فکر کردن به مسائلی مثل دست‌اندازها، چاله‌چوله‌های خیابان‌ها و ... را از حضرات سلب نموده است! اگر فرصتی یافتند و اگر مشکل هزینه دارند موقتا با ماسه و خاک این مشکل را رفع کنند تا خودروهای مردم با این هزینه‌های گزاف‌ گرانی و جریمه و معاینه فنی و... دیگر دچار خرابی‌های خودرو نشوند!
کرمی و طاهری

نظر شما