شناسهٔ خبر: 29545748 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کنعانی‌زادگان: دست آقای کی‌روش را بابت اعتمادش می‌بوسم

مدافع ملی‌پوش ماشین سازی در پایان دیدار جنجالی تیمش مقابل سپاهان با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی زادگان که در یکقدمی دستیابی به پیروزی بزرگ هفته در دقایق پایانی ناکام ماندند و به تساوی رضایت دادند، در خصوص این دیدار گفت: بازی خوبی بود و دست تک تک هوادارانی که در سرما آمدند را می بوسم. بچه ها از جان و دل مایه گذاشتند و 60 دقیقه 10 نفره بازی کردیم. قبل از صحنه‌ای که معبودی اخراج شود، داور تحت تاثیر نیمکت سپاهان و داد و فریادی که داشتند کارت دوم را داد و کاملا دو به شک بود.


وی ادامه داد: بروید صحنه بازی‌ را بار دیگر نگاه کنید و روی خطایی که روی سعید مهری و کارت اولی که گرفتند یک جای دیگر پای او را زدند و برعکس آن هم یک جای دیگر بدون توپ پای بازیکن ما را زدند اما داور توجهی نکرد. ما حفظ توپ می کردیم و صاحب موقعیت می‌شدیم.


مدافع ماشین سازی که در ابتدای مصاحبه مدعی شده بود این تیم 60 دقیقه 10 نفره برابر سپاهان تلاش کرده، در ادامه با تغییر نظری جالب مدعی شده که آنها بیش از 70 دقیقه مقابل حریف اصفهانی 10 نفره بوده‌اند (معبودی در دقیقه 45 اخراج شد): ما به تیمی که امسال برای قهرمانی بسته شده یک فرصت هم ندادیم و تمام توپ‌ها را می‌زدیم. دقیقه 80 بازی هم یک موقعیت تک به تک داشتیم که اگر گل دوم را میزدیم بازی برای ما تمام می‌شد. متاسفانه 70 دقیقه مقابل سپاهان پرقدرت کار بزرگی کردیم و در بازی آینده ان شاالله جبران خواهیم کرد.


کنعانی زادگان که طبق تصاویر پیش از حضور در نشست با مالک باشگاه در خصوص مسائل مالی به گفتگو می‌پرداخت در واکنش به سوالی درباره مشکلات مالی ماشین سازی گفت: نه، هیچ مشکل مالی نداریم. خدا را شکر همه چیز خوب است.


وی درباره بازگشت به تیم ملی گفت: خدا را شکر مزد زحماتم را گرفتم. سه ماه مانده به جام جهانی مصدوم شدم و بازی را از دست دادم. خدا را شکر که با قدرت بازگشتم. دست آقای کی روش را می بوسم که بار دیگر به من اعتماد کرد و توانستم جواب این اعتماد را در این دو بازی بدهم و انشاالله در لیست نهایی جام ملت‌ها باشم و به تیم ملی کمک کنم. صد در صد همه بازیکنان دوست دارند در تیم ملی کشورشان باشند و من نیز تلاش خواهم کرد تا در فرصت باقی مانده بتوانم نظر قطعی ایشان را جلب کنم.

نظر شما