شناسهٔ خبر: 29537498 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

فرناندو هیرو: لوپتگی مربی بزرگی است؛ پر کردن جای خالی بازیکنی چون کریستیانو رونالدو آسان نیست

مهدی آزادی

هیرو که این روزها به استراحت مشغول است، از کارلتو به عنوان انسانی منحصر به فرد یاد کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - فرناندو هیرو، اسطوره رئال مادرید معتقد است این باشگاه زمان کافی را در اختیار جولین لوپتگی قرار نداده است.

لوپتگی که اسپانیای فوق العاده‌ای برای حضور در جام جهانی روسیه ساخته بود، با مذاکرات پنهانی‌اش با رئال مادرید و توافق با این باشگاه، نتوانست ثمره تلاش‌هایش را ببیند و دو روز قبل از شروع جام از کار برکنار شد. لوپتگی در رئال مادرید هم آن طور که باید و شاید خوب کار نکرد تا باخت تحقیرآمیز در ال کلاسیکو، مهر پایانی باشد بر عصر کوتاه مدت او در برنابئو.

به گزارش as، هیرو که خودش جانشین لوپتگی در تیم ملی اسپانیا شد و نتایج درخوری هم نگرفت، درباره اخراج این مربی از رئال مادرید می‌گوید:

حرف زدن درباره یک همکار، سخت است. به خصوص لوپتگی که مدت‌ها با او کار کردم. طبعا او هم مثل هر مربی دیگری به زمان و آرامش نیاز داشت. بر عهده گرفتن هدایت تیمی که سه سال متوالی قهرمان اروپا شده، آسان نبود. از نظر من لوپتگی مربی بزرگی است و در این هیچ شکی ندارم. جدایی رونالدو؟ کنار آمدن با جدایی بازیکن و شخصیت بزرگی چون کریستیانو هیچ وقت آسان نیست. با او کار کرده‌ام و می‌دانم چه بازیکن فوق العاده ای است. او هر فصل 40-50 گل می‌زند و جایگزین کردنش دشوار است. وقتی سال‌ها او را در اختیار داشتید، طبیعی است اگر اکنون جای خالی‌اش را حس کنید. رونالدو ذهنیتی برنده دارد و این را به دیگر هم تیمی‌هایش هم منتقل می‌کند. تطابق خوب او با سری آ اصلا مرا غافلگیر نکرد.

آنچلوتی؟ یک سال با او کار کردم و این مایه خرسندی‌ام بود. از کارلتو چیزهای زیادی یاد می‌گیرید چون او تجربه فوق العاده‌ای دارد و انسانی منحصر به فرد است. کارلو فوتبال را خیلی خوب به همه نشان می‌دهد و برایش در ناپولی بهترین‌ها را آرزو دارم.

نظر شما