شناسهٔ خبر: 29532322 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آشنایی با حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸

قرعه کشی دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس حریفان خود را شناخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ امروز از ساعت ۱۲ به وقت تهران برگزار شد و نمایندگان کشور ایران حریفان خود را شناختند. در این میان تیم فوتبال پرسپولیس ایران که به عنوان قهرمان لیگ برتر جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کرده بود، در گروه D. قرار گرفت و با تیم‌های السد قطر، الاهلی عربستان و برنده دیدار پلی آف (النصر امارات - پاختاکور ازبکستان) و تیم نیرو هوایی عراق همگروه شد.

آشنایی با حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا/پرسپولیس از گروه مرگ گریخت

السد قطر: به عنوان نایب قهرمان لیگ ستارگان قطر جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ را کسب کرده بود. تیم السد در دور قبل این رقابت‌ها در گروه C. قرار گرفته بود و همانند این دوره از مسابقات با تیم فوتبال پرسپولیس ایران همگروه بود.

السد از ستاره‌هایی همچون ژاوی، گابی و بغداد بونجاح استفاده می‌کند و همراه با این بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا تا مرحله نیمه نهایی توانست صعود کند. السد در حال حاضر در لیگ ستارگان قطر با ۲۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و در تلاش است. تیم فوتبال السد آخرین نماینده فوتبال غرب آسیا است که توانسته عنوان قهرمان لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد. السد سابقه ۲ قهرمانی در لیگ قهرمانان و ۱۳ قهرمانی در لیگ ستارگان قطر را در کارنامه خود دارد.

//آشنایی با حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا/پرسپولیس از گروه مرگ گریخت///

الاهلی عربستان: تیم فوتبال الاهلی به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر عربستان به لیگ قهرمانان آسیا راه یافته است. این تیم در لیگ عربستان توانسته بود پس از تیم الاهلال عربستان با ۵۵ امتیاز و تنها یک امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول در رده دوم قرار گیرد.

الاهلی عربستان در حال حاضر با ۱۹ امتیاز در مجموع ۹ دیدار در رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال این کشور قرار دارد.

از برترین بازیکنان این تیم دجنینی، عمر السومه و حسین المقهوی هستند که توانسته اند در ۹ دیدار اخیر تیمشان هر کدام ۷ گل را وارد دروازه حریفان کنند. الاهلی عربستان سابقه ۲ نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را نیز در کارنامه خود دارد.

آشنایی با حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا/پرسپولیس از گروه مرگ گریخت

النصر امارات- (پاختاکور ازبکستان - نیروی هوایی عراق): تیم چهارم این گروه در ۲ بازی پلی آف مشخص می‌شود. جایی که النصر امارات باید رو به روی برنده دیدار پاختاکور ازبکستان و نیروی هوایی عراق قرار گیرد و پیروز این دیدار به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند.

آشنایی با حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا/پرسپولیس از گروه مرگ گریخت

تیم فوتبال النصر امارات در لیگ قهرمانان آسیا توانسته به عنوان قهرمان جام حذفی جواز حضور در مسابقات را کسب کند. النصر در مسابقات لیگ برتر امارات وضعیت خوبی ندارد و با ۱۱ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد و یکی از آسان‌ترین رقیب‌های تیم فوتبال پرسپولیس در مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ است.

بهترین بازیکنان النصر، آلوارو نگردو است که توانسته با حضور در ۷ دیدار این تیم ۸ گل را وارد دروازه حریفان کند.

آشنایی با حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا/پرسپولیس از گروه مرگ گریخت

تیم فوتبال پاختاکور ازبسکتان: با قهرمانی در لیگ فوتبال این کشور موفق به صعود به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شده است. این باشگاه پرافتخار‌ترین تیم فوتبال ازبکستان است و همیشه یکی از نمایندگان اصلی این کشور در رقابت‌های آسیایی محسوب می‌شود.

نیروی هوایی عراق توانسته ۳ بار قهرمان‌ ای اف سی کاپ شود. این تیم در فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۸ در لیگ قهرمانان حضور داشت و با تیم سایپای ایران همگروه بود.

آشنایی با حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا/پرسپولیس از گروه مرگ گریخت

بیشتر بخوانید: استقلال در گروه مرگ/ جدال تکراری پرسپولیس - السد

گل‌های «سرخابی‌های ایران» نامزد کسب عنوان بهترین گل فصل لیگ قهرمانان آسیا

فتاحی: در قرعه‌کشی نباید تیم‌های یک سید در گروهی واحد باشند

انتهای پیام/

بررسی تیم های هم گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

نظر شما