شناسهٔ خبر: 29530364 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تردد خودروهای سنگین در جاده قدیم قزوین-رشت ممنوع شد

سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر هیچ گونه ترافیکی در آزاد راه ها و جاده های اصلی و فرعی استان مشاهده نمی شود و تردد به

صاحب‌خبر - سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر هیچ گونه ترافیکی در آزاد راه ها و جاده های اصلی و فرعی استان مشاهده نمی شود و تردد به شکل عادی در جریان است.
این مقام انتظامی اضافه کرد: با توجه به احتمال بارش باران و برف در منطقه و خشک بودن سطح جاده ها، رانندگان هنگام تردد همچنان باید ضمن رعایت قوانین رانندگی در جاده های خیس و لغزنده، رعایت فاصله طولی با خودروهای دیگر را حفظ کرده و از هرگونه سرعت و سبقت بی مورد خودداری کنند.
رییس پلیس راه استان قزوین تاکید کرد: براساس قوانین راهنمایی و رانندگی عبور موتورسیکلت و عابر پیاده در آزادراه ها ممنوع بوده و به شهروندان توصیه می شود نسبت به این مساله توجه لازم را داشته باشند.
وی ادامه داد: بستن کمربند ایمنی، توقف نکردن در حاشیه راه، رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل، خودداری کردن از خوردن و آشامیدن راننده هنگام رانندگی و توجه کردن به توصیه ماموران مستقر در جاده ها از دیگر مواردی است که رانندگان باید نسبت به آن توجه داشته باشند.
6 هزار و 670 کیلومتر راه در استان قزوین وجود دارد که 220 کیلومتر آن آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه، 700 کیلومتر راه اصلی و بقیه نیز راه روستایی است.
6104/6012
انتهای پیام

نظر شما