شناسهٔ خبر: 29530025 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

ورمزیار در گفت‌وگو با میزان:

اگر هدف استقلال قهرمانی در آسیا است باید همه تیم‌ها را شکست دهد/ هر تیمی که از گروه استقلال صعود کند جزو تیم‌های نیمه نهایی خواهد بود

خبرگزاری میزان- پیشکسوت استقلال گفت: اگر استقلال می‌خواهد از گروهش صعود کند باید خودش را تجهیز کند و اگر هدفش قهرمانی آسیا است باید همه تیم‌ها را شکست دهد.

صاحب‌خبر -

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و گروه سخت استقلال در این رقابت‌ها اظهار داشت: استقلال با قرعه خیلی سختی روبرو شده و هر 3 تیم الدحیل، الهلال و العین جزو تیم‌های قوی آسیا هستند. به نظر من اگر استقلال می‌خواهد از گروهش صعود کند باید خودش را تجهیز کند و اگر هدفش قهرمانی آسیا است باید همه تیم‌ها را شکست دهد.

وی ادامه داد: این که گروه استقلال سخت است یک امتیاز است. چون اگر از گروهش صعود کند در مراحل بعدی با تیم‌های قدرتمندی روبرو نخواهد شد، بیشتر تیم‌های شاخص در گروهش حضور دارند و به نظر من هر تیمی که از گروه استقلال صعود کند جزو تیم‌های نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

پیشکسوت استقلال با اشاره به این که بازی با الهلال در کشور ثالث سخت خواهد بود، تصریح کرد: استقلال برای بازی با الهلال مشکلات زیادی خواهد داشت. از یک طرف نمی‌تواند مقابل هوادارانش بازی کند و از طرف دیگر بازی در کشور ثالث به لحاظ مالی به ضرر استقلال خواهد بود. در نهایت امیدوارم این تیم بتواند جزو تیم‌های صعود کننده از گروهش باشد.

انتهای پیام/

نظر شما