شناسهٔ خبر: 29522521 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

پایان ۱۸۵۰ روز فرار از چنگال قانون

معاون مبارزه با جرائم جنایی تهران از دستگیری عامل جنایت خیابان لرستان که پس از ارتکاب جرم از تهران به شهرستان‌های مختلف کشور متواری شده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی درباره این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۲:۳۰ چهارم مهرماه سال ۱۳۹۲ وقوع یک درگیری بین سرنشینان دو موتورسیکلت که منجر به جنایت شده بود، به کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه اعلام شد. مأموران با انجام بررسی‌ها، خبر اولیه مبنی بر وقوع جنایت را تأیید کردند، بنابراین پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد تشکیل شد و پرونده جهت ادامه رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی و میدانی، کارآگاهان اداره دهم مطلع شدند که درگیری اولیه از داخل یک قهوه خانه آغاز شده است گفت: با انجام تحقیقات مشخص شد که با کشیده شدن درگیری به خارج از قهوه خانه، شدت درگیری بیشتر شده و در ادامه چهار سرنشین دو دستگاه موتورسیکلت، در خیابان لرستان با یکدیگر درگیر و طی آن یکی از آن‌ها مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است. در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با شناسایی افراد حاضر در درگیری، ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران اقدام به دستگیری آن‌ها به اتهام مشارکت در نزاع و درگیری منجر به جنایت کردند. همچنین کارآگاهان در تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی عامل جنایت مردی حدودا ۲۷ساله به نام عبدالله شدند که با شناسایی محل سکونت عبدالله، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل مطلع شدند که وی پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتش متواری شده است.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلس آگاهی تهران بزرگ با اشاره اینکه بیش از ۱۸۵۰ روز از فرار متهم می‌گذشت، گفت: متهم پس از ارتکاب جنایت بلافاصله از تهران متواری شده و در شهرستان‌های مختلف کشور، بدون جا و مکان و با هویت‌های دروغین زندگی می کرد، اما نهایتا کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کردند که متهم از حدود یک ماه پیش به تهران بازگشته و در خانه‌ای اجاره‌ای در محدوده بزرگراه محلاتی مخفی شده است.

وی افزود: با شناسایی دقیق مخفیگاه متهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به این محل مراجعه کردند و با اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش، وی را در ساعت یک بامداد روز چهارشنبه  ۳۰آبان‌ماه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرز با اشاره به انجام بازجویی‌های اولیه از متهم گفت: با اعتراف صریح این فرد به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.


برچسب‌ها:

نظر شما