شناسهٔ خبر: 29522303 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

سلام ایران

صاحب‌خبر -
هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــــر مـــــردم
 ضرورت تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه مسکن مهر / آقای صابر: رشد رونق اقتصادی در کشور در چند مقوله می‌گنجد. یکی از مقوله‌ها تکمیل و ساخت پروژه‌های مسکن مهر است. البته در کنار تکمیل پروژه مسکن مهر نیاز به تکمیل زیرساخت‌های آن مجموعه‌ها مثل فضای آموزشی و حمل و نقل و امنیت آن نیز محسوس است تا قشر آسیب پذیر هم صاحب خانه شود.
 مشکل تهیه ارز برای دانشجویان خارج از کشور / یک هموطن: برای ارسال ارز یورو - هزینه تحصیلی نوه‌ام - به صرافی‌ها مراجعه کردم ولی همه عنوان می‌کنند که فعلاً هیچ ارزی نداریم. به بانک مرکزی مراجعه کردیم اما هیچ کسی پاسخگو نیست و نتوانستیم هیچ ارزی تهیه کنیم. لطفاً دولت محترم متوجه حال و روز خانواده‌هایی باشد که فرزند دانشجو در خارج از کشور دارند.
 263...0938: اعزام 3 هزار پزشک به مناطق محروم کشور یک اقدام خداپسندانه و انسان دوستانه بود. به‌طوری که می‌دانیم پزشکان محترم وسیله نجات بشر هستند و حق مسلم ساکنان هر شهر و روستا و دیاری است که از امکانات کامل پزشکی و درمانی بهره‌مند شوند. از وزارت بهداشت نهایت تشکر و قدردانی را دارم.
 مشکلات بازنشستگان تأمین اجتماعی / یک مخاطب: بازنشسته تأمین اجتماعی هستم و 11 سال سابقه کار دارم و مبلغ 528 هزار تومان حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنم. الان با این وضع گرانی چه باید کنیم؟ هنوز افزایش حقوق فروردین ماه را به ما پرداخت نکرده‌اند. چرا مسئولان فکری به حال ما نمی‌کنند؟ ما با این حقوق چطور زندگی کنیم؟
 به‌فکر بازنشستگی جانبازان باشید/ احمد خزایی: از شهر رویان تماس می‌گیرم و از جانبازان شیمیایی هستم از آقای رئیس جمهوری درخواست داریم که به فکر ما جانبازان باشند. چرا نباید ما بازنشسته شویم؟ فکری به حال بازنشستگی جانبازان کنید.
 در این آشفته بازار، فقط سر کارمندان بی‌کلاه ماند / 713... 0915: توی این آشفته بازار چند ماه قبل هر که توانست کم و بیش سودی برد. مغازه دار روی جنس‌ها کشید و مشاغل خدماتی دستمزدها را به بهانه دلار افزایش دادند تنها کارمندان بیچاره ماندند و حقوق ثابت و هزینه‌های دو سه برابری. 
قبل ترها کارمندان لنگ زندگی بودند تصور کنید حالا چه خبر است.
 در مسابقه تلویزیون شرکت کردم قبض تلفنم 5 میلیون تومان شد / 266...0903: سال 93 در برنامه مسابقه «الو نوید» از شبکه یک شرکت کردم قبض تلفن ثابت‌مان 5 میلیون تومان شد یک نفر با شماره..... به من زنگ زد و گفت برنده یک میلیون تومان شدم اما من 5 میلیون تومان قبض تلفن ثابت دادم چرا تلویزیون به این مسابقه‌ها اجازه پخش می‌دهد.
 نبود پلیس در ترافیک سنگین قزوین - رشت / آقای صادقی: روز چهارشنبه 16 آبان در اتوبان قزوین به رشت بودم، از عوارضی رشت به رودبار ترافیک خیلی سنگینی بود و مردم ساعت‌ها در جاده مانده بودند اما پلیس در محل جهت راهنمایی مردم حضور نداشت.

نظر شما