شناسهٔ خبر: 29521017 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست استانداری خراسان شمالی:

تبعیضی بین شهرستان ها در حوزه اعتباری و زیرساخت ها وجود ندارد

راز و جرگلان- سرپرست استانداری خراسان شمالی هرگونه اقدام تبعیض آمیز در حوزه تخصیص اعتبار و توسعه زیرساخت های شهرستان های این استان را منتفی اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید پورعیسی در همایش علمای شیعه و اهل سنت که در شهرستان مرزی راز و جرگلان برگزار شد، اظهار کرد: مصادیق واقعی وحدت را در تمام امور اجرایی و سیاستگذاری پیاده می کنیم.

پورعیسی افزود: با توجه به اهمیت استراتژیک و وجود برخی کاستی ها و عقب ماندگی ها در رازوجرگلان، نگاه غالب مسئولان استان به این شهرستان نگاهی مبتنی بر ارتقای زیرساخت ها و توسعه هرچه بیشتر و سریع تر این منطقه است.

وی لزوم جلب مشارکت مردم در فرآیندهای منتج به سیاستگذاری و برنامه ریزی ها را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: از اهالی منطقه می خواهم در تعیین اولویت ها و ضرورت های توسعه ای و شناسایی و معرفی ظرفیت های موجود به مسئولان فعال تر باشند.

سرپرست استانداری خراسان شمالی همچنین به برنامه ریزی برای بهره مندی هرچه بیشتر مردم شهرستان از تسهیلات ارزان قیمت دولتی با هماهنگی علمای منطقه اشاره کرد و گفت: دولت در حوزه زیرساختی به ویژه توسعه راه های مواصلاتی، تخصیص منابع آب و تسهیل روند سرمایه گذاری و توسعه امکانات درمانی در شهرستان رازوجرگلان طرح های زیادی در دست اجرا دارد.

پورعیسی در ادامه رعایت عدالت در چینش نیروها و توزیع اعتبارات منطقه ای را به فرمانداران گوشزد کرد و افزود: آثار و برکات عملی وحدت و انسجام باید بیش از پیش برای مردم ملموس شود.

نظر شما