شناسهٔ خبر: 29520057 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ارایه خدمات به روستاییان از افزایش مهاجرت آنان جلوگیری می کند

قزوین - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: برای کاهش مهاجرت روستاییان برنامه‌ های متعددی در دستور کار قرار دارد که مهمترین آن، افزایش ارایه خدمات به این قشر از جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، محمد قاسمی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین افزود: این نهاد مولود انقلاب و متعلق به محرومان است و مردم از بنیاد مسکن توقع دارند امور جاری خود را انقلابی انجام دهد زیرا کار در این نهاد انقلابی شغل نیست بلکه از اقدامات ماندگار است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون در روستاها اقدامات زیادی انجام ‌شده، تاکید کرد: امیدواریم این روند در نهایت منجر به جلوگیری از مهاجرت و حاشیه‌ نشینی ‌های بی‌رویه در شهرها شود.
دادستان قزوین با تاکید بر اقدام موثر و به‌ موقع، خواستار جلوگیری از روند احداث مسکن در خارج از بافت روستاها شد.
قاسمی در ادامه با اشاره به اینکه باید از هزینه های بی مورد قبل از انجام هر کاری جلوگیری کرد، افزود: نباید منزلی به طور غیرقانونی احداث شود تا هزینه های تخریب و دادرسی آن به نظام تحمیل شود.
به گفته این مسئول قضایی، با اقدامات بازبینی در طرح هادی نیاز مردم باید در آن دیده شود و برای انجام آن نیز راهکارهای قانونی از سوی کارشناسان ارایه شود.
دادستان قزوین در پایان اظهار آمادگی کرد تا در راستای تامین نیاز مردم همکاری موثری بین دستگاه قضا و بنیاد مسکن ایجاد شود. 9925/8054

نظر شما