شناسهٔ خبر: 29519476 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

اليوسفي: برخی نهادهای بین المللی نسبت به فاجعه در یمن بی‌توجه هستند

معاون وزیر اطلاع رسانی حکومت نجات ملی یمن نسبت به بی توجهی برخی نهادها و گروههای بین المللی درخصوص بروز فاجعه انسانی درنتیجه تجاوز ائتلاف سعودی به این شهر هشدار داد.

صاحب‌خبر -

العالم - یمن

"فهمي اليوسفي" معاون وزیر اطلاع رسانی حکومت نجات ملی یمن در مصاحبه با شبکه العالم با اشاره به هشدارهای بین المللی اخیر، به ویژه بیانیه گروه بین المللی بحران درباره پیامدهای تجاوز عربستان سعودی به حدیده در صورت استمرار آن گفت: هشدارهای بین المللی درباره تجاوز ائتلاف متجاوز سعودی به شهر حدیده واقعا وجود دارد اما بی توجهی و نادیده گرفتن آن از سوی برخی گروهها و نهادهای بین المللی که در جهت منافع کشورهای متجاوز عربستان و امارت گام برمی دارند نیز دیده می شود.

وی افزود: به رغم مصداقیت این اظهارات از سوی برخی نهادهای غربی یا سازمان های بین المللی درباره فاجعه انسانی در یمن، وجود راه حلی منطقی برای حل این بحران دیده نمی شود.

نقش طرح های ائتلاف متجاوز سعودی در تشدید نظامی

"فهمي اليوسفي" درباره نقش طرحهای ائتلاف متجاوز سعودی در تشدید عملیات نظامی در حدیده و بی توجهی به تلاشهای صلح بین المللی و گروههای تماس برای متوقف کردن جنگ در یمن تاکید کرد: گروههایی متعددی از جمله تکفیری ها، مزدوران عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن، جنبش حراک جنوبی و عناصریتکفیری و مزدورانی از احزاب پیشین با متجاوزان همکاری می کنند که نقش مهمی در تشدید تجاوز به استان حدیده دارند.

نظر شما