شناسهٔ خبر: 29519445 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در ارتش: وضعیت ما همچون حضرت ابراهیم(ع) در درون آتش است

ایرنا نوشت: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه ماموریت ارتش حفظ تمامیت ارضی و نظام اسلامی و در زمان صلح یکی از ماموریت های آن امدادرسانی به آسیب دیدگان در حوادث طبیعی به شمار می رود، گفت: ارتش در زمان های مختلف ولایتمداری و مردمی بودن خود را بارها ثابت کرده است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی عکس ارتش و مردم‌یاری با اشاره به ثبت منشور مدیریت جهانی حضرت امیرالمومنین (ع) در سازمان ملل متحد، تصریح کرد: در این منشور از ارتش به عنوان دژ و پناهگاه مردم، زینت آفرینی برای رهبران دینی و عزت آفرینی برای دین و کل جامعه اسلامی و امنیت آفرینی برای کلیه کشور یاد شده است و بدون ارتش مردم و جامعه سرپا نخواهد بود و این موضوع نشان از وظیفه سنگین نیروهای مسلح دارد.

محمد حسنی با تاکید بر اینکه دشمن با وجود ارتش و سپاه و سایر نیروهای مسلح اجازه هیچ اشتباهی را به خود نخواهد داد، خاطرنشان کرد: سند فداکاری نیروهای مسلح از جمله ارتش در زمان جنگ و صلح کاملا مشهود است.


نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه وضعیت ما همچون حضرت ابراهیم(ع) در درون آتش است، ادامه داد: نمرودیان زمان در اطراف ایران آتش افروخته اند اما به برکت وجود فرماندهی معظم کل قوا و نیروهای مسلح انقلابی، ایران در گلستان آرامش به سر می برد.


محمد حسنی تاکید کرد: در هر زمان و مکانی که مشکلی برای مردم ایجاد شده، ارتش پای کار بوده است و این افتخار را تنها با زبان هنر می‌توان به طور کامل به تصویر کشید.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه ارتش همواره آماده به خدمت است، تاکید کرد: ارتش در زمان جنگ پیشتازانه سینه خود را برای دفاع از مردم سپر کرد و در زمان صلح هم در کنار مردم ایستاده است و مردم هیچگاه احساس غربت و تنهایی نمی کنند.


محمد حسنی با اشاره به کارنامه درخشان و خدمات رسانی ارتش در زلزله کرمانشاه، بیان کرد: نمایش میزان مردمی نیروهای مسلح، نگرانی و حضور پدرانه مقام معظم رهبری، زحمات اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و در کنار یکدیگر قرار دادن مردم، از جلوه های مثبت زلزله در کنار تلخی های آن بود.


وی تاکید کرد: فعالیت های رسانه ای به عنوان ذخیره برای آیندگان خواهد بود و اصحاب رسانه به دلیل ضبط و نشر رخدادها، در میان مردم جایگاه ویژهای دارند.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: زبان در تشکر از نیروهای مسلح به ویژه ارتش قاصر است اما باید این زحمات را بازنشر داد، اگر اصحاب رسانه نبودند جلوه های زیبای فعالیت نیروهای مسلح در جامعه منعکس نمی‌شد.

2929

نظر شما