شناسهٔ خبر: 29518200 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع اقلام پروتئینی در استان اردبیل/ ادامه روند توزیع در ماه های باقیمانده سالجاری

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اردبیل از توزیع کالاهای اساسی و اقلام پروتئینی در سطح استان اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اردبیل از توزیع گوشت گرم و منجمد قرمز در 8 ماهه سال جاری خبر داد و گفت: توزیع کالاهای اساسی و اقلام پروتئینی همچنان در سطح استان اردبیل ادامه دارد.

وی افزود: با هماهنگی و همکاری سازمان جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام استان در راستای تنظیم بازار کالاهای ضروری پرمصرف و دارای تقاضای زیاد با نظارت و پایش مستمر نیروهای کارشناس و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اردبیل در شبکه توزیع استانی و فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف برخی ارگان ها و سازمان های دولتی و نیرو های مسلح در بین عموم مردم استان اردبیل توزیع گردیده است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اردبیل از توزیع میزان برخی کالاهای مصرفی روزانه مردم خبر داد و اعلام کرد: این روند توزیع همچنان در ماه های باقیمانده سال جاری و حتی ادامه توزیع این گونه کالاها تا زمان تنظیم کامل بازار ادامه خواهد داشت.

عاملی تصریح کرد: در 8 ماه اول سال 97 مقدار 673 تن گوشت مرغ منجمد که اکثرا تولید و بسته بندی شده در کشتارگاه های داخل استان می باشد با نرخ مصوب 6 هزار و 750  تومان در شبکه توزیع استانی بین مردم توزیع گردیده است.

وی بیان کرد: مقدار 158 تن گوشت گرم قرمز گوسفندی وارداتی از کشور های روسیه، استرالیا و کشورهای حوزه قفقاز، 277 تن گوشت قرمز منجمد گوساله وارداتی (برزیلی) و نیز 34 تن تخم مرغ وارداتی در سطح استان اردبیل توزیع گردیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به نظارت های مستمر بر واحدهای صنفی استان از جمله واحدهای عرضه کننده اقلام پروتئینی گفت: سقف تعیین شده درصد سود برای واحدهای صنفی خرده فروشی و عمده فروشی از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان، مشخص است و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اتاق اصناف بر انجام این مهم نظارت دقیق دارند.

انتهای پیام/ح

توزیع گوشت گرم و منجمد قرمز در اردبیل

برچسب‌ها:

نظر شما