شناسهٔ خبر: 29517481 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تکواندو گرندپری- فجیره؛

چهار تکواندوکار ایران فردا به دیدار رقبای خود می روند

با برگزاری مراسم قرعه کشی مرحله نهایی رقابتهای جایزه بزرگ، حریفان چهار نماینده ایران در این دوره از مسابقات شناخته شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۱۸ فردا پنجشنبه اول آذر ماه با حضور ۱۲۷ تکواندوکار از ۳۹ کشور به میزبانی امارات در سال ورزشی «شیخ زاید» شهر فجیره آغاز می شود. رقابتهایی که به دلیل حضور ۱۶ تکواندوکار برتر جهان در هر وزن طبق رنکنیگ فدراسیون جهانی، محل تلاقی ستاره های دنیاست و بدون شک جذابیت های خاص خود را خواهد داشت. 

پرداخت جوایز دلاری قابل توجه و همچنین دریافت ۸۰ امتیاز در مسیر کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ جهانی به نفرات برتر باعث شده تا همه تکواندوکاران مدعی راه سفر به امارات را در پیش بگیرند. بر اساس برنامه اعلام شده در سایت رسمی فدراسیون جهانی، رقابتهای هر چهار وزن در دو بخش مردان و زنان از مرحله مقدماتی تا نهایی برگزار می شود و در روز دوم و پایانی مبارزات نیمه نهایی، رده بندی و فینال انجام می شود. 

تیم ملی کشورمان در این مسابقات بدون نماینده در وزن ۸۰- کیلوگرم و با چهار تکواندوکار حضور دارد. بر اساس قرعه کشی انجام شده آرمین هادی‌پور در وزن ۵۸- کیلوگرم در نخستین گام باید به مصاف «جون جانگ» از  کره جنوبی برود.وی در صورت برتری برنده مبارزه بلژیک و مکزیک را پیش رو دارد.

فرزان عاشورزاده دیگر تکواندوکار کشورمان در این وزن ابتدا با «صفوان خلیل» از استرالیا پیکار می کند و پس از آن رو در روی برنده دیدار «میکائیل آرتامونو» از روسیهو «ویتو دلاآکویلا» از ایتالیا قرار می گیرد.

ابوالفضل یعقوبی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم در اولین دیدار باید به مصاف «یوجین هوانگ» چین تایپه ای‌برود و سپس با برنده دیدار «جوئل گونزالس» اسپانیاییو «بردلی سیندن» از آلمان  پیکار می کند.

سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرمدر نخستین مبارزه خود «ودران گولس» از کرواسی را پیش رو دارد و در ادامه برابر برنده «بریان سالازار» از مکزیک و «ایوان تراجکویک» از اسلوونی  قرار خواهد گرفت.

نظر شما