شناسهٔ خبر: 29515601 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهر از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی در کتابخانه عمومی حضرت رسول اکرم (ص) شهرک طالقانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد فروغی نژاد، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی نوجوانان و جوانان در کتابخانه عمومی حضرت رسول اکرم(ص)شهرک طالقانی بندرماهشهر برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی

وی بیان داشت: این کارگاه آموزشی با همکاری ستاد اقامه نماز جمعه شهرک طالقانی و شهرداری بندرماهشهر با حضور جمعی از اعضا کتابخانه و دانش آموزان دبیرستان دخترانه و پسرانه برگزار گردید.

فروغی نژاد هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آشنایی نوجوانان با مشکلات، آسیب ها و معضلات اجتماعی عنوان کرد.

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهر در پایان از مجموعه ستاد اقامه نماز جمعه شهرک طالقانی و شهرداری بندرماهشهر در برگزاری این کارگاه تشکر و تصریح کرد: برگزاری و تداوم یافتن این کارگاه های آموزشی در کتابخانه های عمومی می تواند علاوه برمعرفی کتابخانه ها به عنوان مراکز فرهنگی و جذب مخاطبین، سهم بسزایی در راستای آموزش، پیشگیری و حل معضلات اجتماعی ایفا کند.

انتهای پیام/گ

اعتیاد در کمین نوجوانان و جوانان

نظر شما