شناسهٔ خبر: 29515458 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس هیئت تنیس روی میز استان البرز:

​از 4 الی 7 آذر میزبان مسابقات تنیس روی میز المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در بخش دختران خواهیم بود / استعدادیابی مقوله ای حیاتی در ورزش است

علیرضا حجازیان با بیان این که استعدادیابی مقوله ای حیاتی در ورزش است گفت: از 4 الی 7 آذر میزبان مسابقات تنیس روی میز المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا حجازیان رئیس هیئت تنیس روی میز استان البرز که از 4 الی 7 آذر ماه میزبان مسابقات المپیاد استعدادهای برتر خواهد بود، در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل اظهار کرد: این مسابقات به میزبانی سالن 2500 نفری مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج برگزار خواهد شد که طی آن 31 تیم از استانهای سراسر کشور به رقابت با یکدیگر می پردازند.

وی افزود: همچنین تلاش کردیم اسکان ورزشکاران نیز در محیطی مناسب و با کلیه امکانات باشد که در راستای آن خوابگاه منابع طبیعی دانشکده کشاورزی کرج را برای این امر در اختیار گرفته ایم.

حجازیان با بیان این که " مراسم افتتاحیه ساعت 18:30 مورخ 4 آذر می باشد " عنوان کرد: ستاد برگزاری این رقابت ها تشکیل شده و کارها با روند مناسبی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: این مسابقات در سه بخش تیمی، انفرادی و دونفره برگزار می گردد .

رئیس هیئت تنیس روی میز به اهمیت ویژه ای رقابتها اشاره کرد و گفت: به دلیل اهمیت بحث استعدایابی و بازیکن پروری، این رویداد از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود چرا که می توان از درون آن بازیکنان مستعد و توانمند را شناسایی کرد و با برنامه و سرمایه گذاری مناسب ، اینده رشته را تضمین کرد.

وی تاکید کرد: استعدادیابی مقوله ای حیاتی در ورزش است و نیاز است که بیش از پیش به این مهم پرداخته شود.

 

نظر شما