شناسهٔ خبر: 29514950 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تاکيد سران نظامي لبنان بر مقابله با رژيم صهيونيستي

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - سران نظامي لبنان در آستانه سالروز استقلال اين کشور بر مقابله با رژيم اشغالگر صهيونيستي تاکيد کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از خبرگزاري فارس؛ «جوزف عون» فرمانده ارتش لبنان روز چهارشنبه در بيانيه اي در آستانه سالروز استقلال لبنان تصريح کرد: نيروهاي نظامي لبنان با فداکاري خود روزهاي درخشاني را در تاريخ معاصر لبنان ثبت کردند و در زمان تحولات و درگيري‌هاي بين‌المللي، آمادگي خود را در مرزهاي جنوبي حفظ کردند و تهديدها و توطئه هاي دشمن اسرائيلي و تلاش آنها براي سيطره بر ثروت هاي نفتي را به شکست کشاندند.
«عباس ابراهيم» مديرکل امنيت عمومي لبنان نيز در بيانيه اي اعلام کرد: لبنان در برابر مرحله جديدي از دو سطح امنيتي و اداري براي تحقق دستاوردها قرار دارد، خصوصاً پس از موفقيت‌هايي که در زمينه‌هاي امنيتي، مقابله با تروريسم و جاسوسي به دست آورده است .
در بيانيه عباس ابراهيم آمده است: به موازات آنچه در دو سطح امنيتي و اداري صورت گرفته، تمرکز امنيت عمومي لبنان در مرحله آتي بر روي مبارزه با تروريسم، مقابله با رژيم صهيونيستي در تمامي اشکال آن و ممانعت از هدف قرار گرفتن لبنان است.
22 نوامبر 1943 قيموميت 23 ساله فرانسه بر لبنان پايان يافت و با برگزاري انتخابات در اين کشور، استقلال لبنان اعلام شد.
اگر چه لبنان در سال 1943 استقلال يافت اما بر اثر ادامه مداخلات قدرتهاي سلطه جو اين کشور در مقاطع مختلف با توطئه هاي آنان و جنگ افروزي ها و اقدامات اشغالگرانه و مداخله جويانه عوامل اين قدرتها در منطقه از جمله رژيم صهيونيستي مواجه بوده است.
116/110
کليدواژه رژيم صهونيستي لبنان

نظر شما