شناسهٔ خبر: 29514922 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هر آنچه برای خرید یک لپ تاپ خوب نیاز دارید

دیتابیس محصولات زومیت با ارائه‌ی مشخصات فنی، تصاویر و قیمت محصولات مختلف مانند موبایل، لپ‌‌تاپ و تبلت کار شما را برای خرید آن‌ها ساده‌تر از هر زمانی کرده است.

صاحب‌خبر -

زومیت به عنوان پرمخاطب‌ترین رسانه‌ی حوزه‌ی فناوری کشور، فاز نخست دیتابیس محصولات خود را در آذر ماه ۱۳۹۶ و با هدف بی‌نیاز کردن علاقه‌مندان از مراجعه به منابع خارجی برای کسب اطلاعات در مورد محصولات الکترونیکی راه‌اندازی کرد. در این مرحله طیف وسیعی از محصولات موبایل، تبلت، ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند و همچنین هدست‌‌های واقعیت مجازی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت؛ کاربران با مراجعه به صفحات هر یک از محصولات علاوه بر مشاهده‌ی کامل‌ترین مشخصات فنی قادر به مطالعه‌ی بررسی اختصاصی زومیت و دسترسی به فروشگاه‌‌های اینترنتی معتبر عرضه‌کننده‌ی آن کالا هستند تا هر آنچه برای خرید لپ‌تاپ و گجت‌های دیگر نیاز است در اختیارشان باشد.

راهنمای هوشمند خرید به عنوان اصلی‌ترین نکته‌ی تمایز دیتابیس محصولات زومیت با نمونه‌های مشابه، انتخاب محصول بر اساس نیاز فرد را راحت‌تر از هر زمان دیگری کرده است به طوری که تنها با چند کلیک ساده نیازهای شما ثبت و بهترین محصولات مطابق با آن‌ها نمایش داده داده می‌شود. علاوه بر بخش راهنمای خرید هوشمند و کمک کارشناسان زومیت، نظرات کاربران و امتیازدهی آن‌ها لیست انتخاب‌های پیش‌روی شما را کوچک و کوچک‌تر می‌کند. برای مثال کاربر با مشخص کردن بازه‌ی قیمت تبلت موردنظر و انتخاب معیارهای اصلی خرید این محصول، لیستی از تبلت‌های مطابق با نیاز خود را مشاهده خواهد کرد.

مشاهده‌ی لیست قیمت محصولات در دیتابیس زومیت، فرآیند خرید لپ‌تاپ و دیگر محصولات را سرعت می‌بخشد؛ برای مثال با انتخاب برند لپ‌تاپ ایسوس یا اپل و زدن تیک قیمت‌دارها، لیست قیمت لپ‌تاپ ایسوس و قیمت مک‌بوک‌‌های اپل یا هر برند دیگری را در اختیار خواهید داشت. بنابراین پس از کسب اطلاعات کامل تنها با یک کلیک وارد صفحه‌ی فروشگاه اینترنتی معتبر عرضه‌کننده‌ی آن خواهید شد. مقایسه‌ی محصولات در کنار یکدیگر، مشاهده‌ی تصاویر و خبرهای مرتبط با آن‌ها همه و همه در دسترس علاقه‌مندان است تا با چشمانی باز و اطلاعاتی کامل ایده‌آل‌ترین خرید را انجام دهند. یکپارچه شدن بخش محصولات و بدنه‌ی اصلی سایت نیز شما را از با ارائه‌ی آخرین خبرهای مرتبط با یک محصول به‌روز نگه می‌دارد.

لپ‌تاپ، لنز دوربین، کنسول بازی، دوربین عکاسی تنها بخشی از محصولات جدیدی هستند که ما به دیتابیس محصولاتمان افزوده‌اید؛ روند افزودن دسته‌های جدید با توجه به فقدان مرجع معتبر فارسی برای بسیاری از محصولات دیگر با سرعت هر چه بیشتر ادامه خواهد داشت. منتظر محصولات و امکانات بیشتر باشید.

نظر شما